Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Příspěvek od JARDA2 »

ahoj kluci fabka 1,2 tsi 77kw rok 2010 přijela na dva tři válce, dal sem nový svíce kabely cívku vymazaly se chyby auto jelo jako z praku vše ok.po najetí 600km to samý přestalo jet šlo na dva chvíli tři po vypnutí zapalování a znovu nastartování vše zase ok.kde hledat chybu?dík
Naposledy upravil(a) šulda dne 03 led 2022, 21:12, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud to jede na 2/3 válce určo to vyhodní nějakou chybu ne
Svíčky a cívky jaký origo,NGK,něco jinýho ?
Změřit tlaky
Kvalita benzínu - barva svíček ? Benzínovej filtr,jednou na Supovi 3.6 tak ucpanej že auto sotva skákalo a to tankoval jen Vervu...
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Svíčky a kabely jen NGK,tam hledej problém,nic jiného v těchto motorech nefunguje jak má.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

tak zřejmě vyřešíno s použitím Milošova sloganu Problem hladat v novom dieli. kabely NGK made in Poland ze stahlgrubru dva nefunkční.takže se štalem sem skončil.jinak dík za odpovedi. J.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

[quote="roman1648"]Pokud to jede na 2/3 válce určo to vyhodní nějakou chybu ne. Jasný chyby to hodilo zážeh 1 a 3 válec bohužel svíce bosch made in rusia jiný neměli kabely ngk made in poland , cívka bosch made in brazil. pak si jedno nedej.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, paráda... Zrovna svíce Bosch to je špatný.. Kolikrát se mi stalo že už nová nešla, vůbec je neberu, NGK, Beru, Champion ještě, Denso jen topky
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

romane ale přece to všechno nezahážu zítra zkusíme ty kabely objednal je kámoš údajně v autorizáku bere od nich a žádnej problém. ve štálu reklamace údajně nechtějí uznávat chtějí doklad o odborný montáži výpisy diagnostiky a pod.stojí to tady všechno čím dál víc za hovno svět se řítí do sraček. bosch to vždy byla značka kvality hele a ngk svíčky sme kupovali do clia tce a sem přesvědčenej že to taky byli repliky.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No já tě chápu je to v prdeli když člověk dá nový díly a už aby pochyboval jestli nebodou na hovno.. :x
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3492
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Taky jsem dal prvně neorigo a vydrželo to asi 500km. Teď už jedině origo. A za měsíc přijela znova a rozvody o zub. Pro změnu vytahanej řetěz jak kšandy. (wallbash) Ale jinak ta 81kw jezdí jako pilka. :)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj a jsme opět u toho...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Nesmí se podceňovat i nastavení svíčky proti vstřikovací a odtrh 0'7mm !!!
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

tak kabely daný origo z vw tak snad vyřešeno auto běhá. a ještě k tomu nastavení svíček ten utahovací moment 23nm je tam kvůli správnému dotažení a usazení svíčky si myslím a ne jejím natočení auto má 245tisíc svíčky se dělali několikrát a nikdy se to neřešilo motor je ok. a odtrhem by se hýbat nemělo když jsou to iridiovky ne?
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
balon
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 13 led 2016, 07:35

Příspěvek od balon »

A neni to nastaveni svíček potřeba až u těch novějších 1.2 který maj už řemen? Tady u ty 77kw s řetězem to bylo jedno ne?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ano, toto je ešte 8 ventil, to s natočením sviečky sa týkalo až 16 ventil verziu s remeňom
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A ty přesně řezané závity u 16v verzí jsou až někdy od roku 2016 ( znám Octavii 3 1.2TSi z počátku výroby a tam jsou závity přesně obráceně ) + je potřeba používat svíčky NGK, třeba Bosch to vůbec neřeší co jsem zjistil, nějakou pozici elektrody vůči počátku závitu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“