Stránka 1 z 2

Fabia 1,2 tsi 77kw rok 2010

Napsal: 12 zář 2021, 18:17
od JARDA2
ahoj kluci fabka 1,2 tsi 77kw rok 2010 přijela na dva tři válce, dal sem nový svíce kabely cívku vymazaly se chyby auto jelo jako z praku vše ok.po najetí 600km to samý přestalo jet šlo na dva chvíli tři po vypnutí zapalování a znovu nastartování vše zase ok.kde hledat chybu?dík

Napsal: 13 zář 2021, 06:00
od roman1648
Pokud to jede na 2/3 válce určo to vyhodní nějakou chybu ne
Svíčky a cívky jaký origo,NGK,něco jinýho ?
Změřit tlaky
Kvalita benzínu - barva svíček ? Benzínovej filtr,jednou na Supovi 3.6 tak ucpanej že auto sotva skákalo a to tankoval jen Vervu...

Napsal: 13 zář 2021, 14:52
od zizuzidan
Svíčky a kabely jen NGK,tam hledej problém,nic jiného v těchto motorech nefunguje jak má.

Napsal: 13 zář 2021, 19:19
od JARDA2
tak zřejmě vyřešíno s použitím Milošova sloganu Problem hladat v novom dieli. kabely NGK made in Poland ze stahlgrubru dva nefunkční.takže se štalem sem skončil.jinak dík za odpovedi. J.

Napsal: 13 zář 2021, 19:38
od JARDA2
[quote="roman1648"]Pokud to jede na 2/3 válce určo to vyhodní nějakou chybu ne. Jasný chyby to hodilo zážeh 1 a 3 válec bohužel svíce bosch made in rusia jiný neměli kabely ngk made in poland , cívka bosch made in brazil. pak si jedno nedej.

Napsal: 13 zář 2021, 19:54
od roman1648
No, paráda... Zrovna svíce Bosch to je špatný.. Kolikrát se mi stalo že už nová nešla, vůbec je neberu, NGK, Beru, Champion ještě, Denso jen topky

Napsal: 13 zář 2021, 20:20
od JARDA2
romane ale přece to všechno nezahážu zítra zkusíme ty kabely objednal je kámoš údajně v autorizáku bere od nich a žádnej problém. ve štálu reklamace údajně nechtějí uznávat chtějí doklad o odborný montáži výpisy diagnostiky a pod.stojí to tady všechno čím dál víc za hovno svět se řítí do sraček. bosch to vždy byla značka kvality hele a ngk svíčky sme kupovali do clia tce a sem přesvědčenej že to taky byli repliky.

Napsal: 13 zář 2021, 20:57
od roman1648
No já tě chápu je to v prdeli když člověk dá nový díly a už aby pochyboval jestli nebodou na hovno.. :x

Napsal: 14 zář 2021, 17:39
od Pája 19
Taky jsem dal prvně neorigo a vydrželo to asi 500km. Teď už jedině origo. A za měsíc přijela znova a rozvody o zub. Pro změnu vytahanej řetěz jak kšandy. (wallbash) Ale jinak ta 81kw jezdí jako pilka. :)

Napsal: 14 zář 2021, 17:59
od roman1648
Jj a jsme opět u toho...

Napsal: 15 zář 2021, 09:51
od slovacek.milos
Nesmí se podceňovat i nastavení svíčky proti vstřikovací a odtrh 0'7mm !!!

Napsal: 16 zář 2021, 19:40
od JARDA2
tak kabely daný origo z vw tak snad vyřešeno auto běhá. a ještě k tomu nastavení svíček ten utahovací moment 23nm je tam kvůli správnému dotažení a usazení svíčky si myslím a ne jejím natočení auto má 245tisíc svíčky se dělali několikrát a nikdy se to neřešilo motor je ok. a odtrhem by se hýbat nemělo když jsou to iridiovky ne?

Napsal: 16 zář 2021, 19:54
od balon
A neni to nastaveni svíček potřeba až u těch novějších 1.2 který maj už řemen? Tady u ty 77kw s řetězem to bylo jedno ne?

Napsal: 16 zář 2021, 19:58
od Source
Ano, toto je ešte 8 ventil, to s natočením sviečky sa týkalo až 16 ventil verziu s remeňom

Napsal: 16 zář 2021, 20:05
od Tomas.cz
A ty přesně řezané závity u 16v verzí jsou až někdy od roku 2016 ( znám Octavii 3 1.2TSi z počátku výroby a tam jsou závity přesně obráceně ) + je potřeba používat svíčky NGK, třeba Bosch to vůbec neřeší co jsem zjistil, nějakou pozici elektrody vůči počátku závitu.