Stránka 1 z 1

demontáž DPF Passat

Napsal: 17 zář 2021, 12:07
od Marek001
Rýchla otázka, ako vybrať DPF z Passata B6 BMP? Pôjde to spodom (videl som video na youtube kde vybral pravú poloos a dal ho spodkom) alebo pridvihnúť motor, posunúť ho čo najviac dopredu a vybrať vrchom? Ofiko má ísť asi dole nápravnica ale to sa mi moc nechce. Dík.

Napsal: 17 zář 2021, 12:09
od Ladas
Napravnice dolů a spodem

Napsal: 17 zář 2021, 19:31
od Marek001
Ešte na doplnenie, auto prišlo so zapchatým DPF – po vlastnej osi ale bez výkonu a extrémne dymilo na bielo. Na druhý deň už nešlo ani naštartovať, motor chvíľami točil ako bez kompresie (protitlak pri pokuse o štart 150 mbar a viac). Zhodil som klapku (ale nebola seknutá) a odmontoval som lambdu aby mali spaliny kde unikať, motor už ide naštartovať, na voľnobeh ide pekne ale pridať ide len do cca 1500 ot a z diery pre lambdu stále biely dym, vyzerá to na nespálenú naftu. Turbo vôle nemá, točí sa ľahko, oleja je dosť. V pamäti len P0403 EGR circuit a P1948 (ventilátor 2 short circuit). Vstreky na voľnobeh korekcie úplne v norme. Teda pred čistením DPF treba odstrániť príčinu, vetráky musia ísť to je jasné aj EGR overím ale prečo stále ten biely dym? Určite skontrolujem stav vačky, alebo že by to robil niektorý vstrek?

Napsal: 17 zář 2021, 20:30
od adrian_B
nie je stale otvorene egr?

Napsal: 18 zář 2021, 08:35
od Motorpower
Pokud to není 4motion, nápravnice dolů nemusí. Stačí když je šikovný mechanik. :)

Napsal: 18 zář 2021, 16:11
od Marek001
Tak DPF ešte dole nemám, ale pozeral som vačku aj zdvihátka a sú OK. Zato EGR a sanie za ním bolo komplet zabetónované sadzami, s vymontovaným EGR sa motor už dá vytočiť do otáčok a už skoro nedymí ale budem asi musieť zhodiť a vyčistiť aj parohy, už som dávno nič také nevidel ešte odskúšam EGR ale zdá sa že on bude príčinou všetkého.

Napsal: 18 zář 2021, 19:57
od adrian_B
:) tak je fajn