O2 1.6tdi 77kw CAY
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 1.6tdi 77kw CAY
Zdravim vas setkal se nekdo s problemem u CAY 1.6tdi ze motor chcipl a pak zase chytnul ale nepravidelne? Shrnu to,sousedce to chciplo u prace tak to dotahli na odtahnovce, ja druhy den ze to nactu VAGem a uvidime,pamet bez zavad a normal jsem nastartoval ale zakodrcalo tonjakoby na 3 a pak normal na 4 (muj dojem mozna) auto jede normalne startuje na drc, vymenil jsem palivak(tankovano bohuzel ONO) ale to uz jsem ji vysvetlil ze by mela zmenit pumpu, ma to najeto cca 180tis,nevedel by nekdo cim by to mohlo byt? Jeste mam v planu omrknout nadrz zda tam necni bordel jinak si zatim nevim rady
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
no me prave nejde do hlavy ze bez zavad,cekal jsem ze to aspon neco napise a nic, podavacka funguje ale kdyz jsem menil ten filtr tak ta nafta v tom telese byla jak kdyz si koupis napoj aloeveraroman1648 píše:Já co řešil CAY tak to snad pokaždý byly vstřiky...tankování na místních maličkých benzinkách kde je to nejlevnější...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jj, taky jsem nechal dělat vstřiky u Doležala v Troubsku a OK. Jen jestli to už kulhá na 3, tak počítej s tím, že jeden vstřik bude vyzkratovaný a tam nezbývá, než dát nový.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Pri vymene filtru tam byli male supinky ale fakt malo ale to me prijde snad skoro u kzdeho CR auto jsem poradne protahl a soused ze to startuje na brnk a zatim dobry tak uvidime
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
EGR to má pôvodné? Kilometre sú súce na jeho výmenu. Mne dal čosi cez 210tis. Rozpadla sa rolnička v excentri. Vtedy len občas zdochol a keď chytil, brblal ako na 2-3 valce, výkon žiadny a voľnobeh len pod plynom. Prejavovalo sa to úplne náhodne. Niekedy za týždeň ani raz, inokedy viac krát za deň. Niekedy bez uloženej poruchy v pamäti závad a niekedy to rozsvietilo kontrolku a uložilo poruchu dačo s hodnotami od váhy vzduchu. A potom úplne odpadol klobúk ventilu od drieku, to už motor len dusilo, neudržal ani voľnobeh, vedel bežať len s odpojenou trubkou od EGR.
Vstreky vydržali 235tis. Myslím, že ich pochoval vyšší tlak v DG SW. Úplne na konci životnosti mali korekcie na voľnobeh úplne mimo max rozsah čo vedel ukázať VAG a vstreky hrozne klepali pri rozjazdoch z nízkych otáčok. Dával som potom origo nové.
Vstreky vydržali 235tis. Myslím, že ich pochoval vyšší tlak v DG SW. Úplne na konci životnosti mali korekcie na voľnobeh úplne mimo max rozsah čo vedel ukázať VAG a vstreky hrozne klepali pri rozjazdoch z nízkych otáčok. Dával som potom origo nové.