Celo nerezové vedení vzduchu na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Malcika2213
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 zář 2021, 08:43
Bydliště: Kostelec u Holešova 94

Celo nerezové vedení vzduchu na rotačku

Příspěvek od Malcika2213 »

Zdravím mám otázku ohledně vedení vzduchu od turba až po saní řešil tady někdo už aby bylo celonerezové nebo tak a aby mělo průměr tak jak má série
Že bude prostě stejný akorat ne z plastu ?? Mám na autě lehkou úpravu (trisky sprinty 764, turbo z PD 96kw + software) a to plastové vedeni mi proste porad někde střílí jak u intercolleru tak i hadice od turba
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

51mm je ok aj pre ocipovanu seriu aj pre +-200hp, menej ako 51mm nedavaj
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

dej minimálně 51 jak píše toefuk....

klidne bych dal do IC 51mm a z IC do motoru 54mm
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kolik fouká turbo a jaký používáš spony, že ti to furt někde střílí?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“