vyfuk 135kw tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vyfuk 135kw tdi
dobry den vrta mi hlavou uprava vyfuku napr golf 7 gtd 135kw zvacsenie priemeru od dpf . Malo by to realny prinos k vykonu vozidla ? pripadne nesposobilo jeho zvacsenie problem s funkciou dpf
Re: vyfuk 135kw tdi
Od čisto iba výmeny výfuk tlmič so zachovaním DPF ma odhovorili.
Mne ak sa rozpadne DPF tak plán je tam skúsiť dať DPFko z BiTDI dvojlitra. Neviem či to niekto skúšal ale podľa mňa by to mohlo aj potom nejaké väčšie turbo zniesť.
Môj predpoklad je taký, že BiTDI tlačí 2,4baru (neviem či pred úpravou alebo po), dvojliter CUNA/CUPA v sérii 1,8baru, ja tam mám aktuálne 1,95baru a DPFko to stíha a max teplotu to má 750-760°C a to ten BiTDI má vtedy keď to má 310koní čiže ak by som s o málo lepším turbom a DPF s BiTDi vedel dostať 260-270koní tak by som bol spokojný.
Ale aj tak stále by som neriešil výfuk jedine max kvôli regenerácii aby tá teplota na O3 neopalovala plast nad výfukom.
Mne ak sa rozpadne DPF tak plán je tam skúsiť dať DPFko z BiTDI dvojlitra. Neviem či to niekto skúšal ale podľa mňa by to mohlo aj potom nejaké väčšie turbo zniesť.
Môj predpoklad je taký, že BiTDI tlačí 2,4baru (neviem či pred úpravou alebo po), dvojliter CUNA/CUPA v sérii 1,8baru, ja tam mám aktuálne 1,95baru a DPFko to stíha a max teplotu to má 750-760°C a to ten BiTDI má vtedy keď to má 310koní čiže ak by som s o málo lepším turbom a DPF s BiTDi vedel dostať 260-270koní tak by som bol spokojný.
Ale aj tak stále by som neriešil výfuk jedine max kvôli regenerácii aby tá teplota na O3 neopalovala plast nad výfukom.