vyfuk 135kw tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

vyfuk 135kw tdi

Příspěvek od MatusMoc »

dobry den vrta mi hlavou uprava vyfuku napr golf 7 gtd 135kw zvacsenie priemeru od dpf . Malo by to realny prinos k vykonu vozidla ? pripadne nesposobilo jeho zvacsenie problem s funkciou dpf
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Žiadny prínos, vyhodené peniaze a už vôbec nie na śeriovom TDI. Pribudne ti tak 0,000 koňa a NM
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Příspěvek od MatusMoc »

tak samozrejme aj s upravou sw a drobnou upravo sania
dpf je teda hlavna brzda a vsetko za nim nema ciel upravovat
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Re: vyfuk 135kw tdi

Příspěvek od marfan »

Od čisto iba výmeny výfuk tlmič so zachovaním DPF ma odhovorili.

Mne ak sa rozpadne DPF tak plán je tam skúsiť dať DPFko z BiTDI dvojlitra. Neviem či to niekto skúšal ale podľa mňa by to mohlo aj potom nejaké väčšie turbo zniesť.

Môj predpoklad je taký, že BiTDI tlačí 2,4baru (neviem či pred úpravou alebo po), dvojliter CUNA/CUPA v sérii 1,8baru, ja tam mám aktuálne 1,95baru a DPFko to stíha a max teplotu to má 750-760°C a to ten BiTDI má vtedy keď to má 310koní čiže ak by som s o málo lepším turbom a DPF s BiTDi vedel dostať 260-270koní tak by som bol spokojný.

Ale aj tak stále by som neriešil výfuk jedine max kvôli regenerácii aby tá teplota na O3 neopalovala plast nad výfukom.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“