Zbarvení vaček 3.0tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zbarvení vaček 3.0tdi
Ahoj, během hledání příčiny trvrdýho chodu při šolichaní mezi 1500 a 2000 na mě vykoukla zmodralá vačka viz foto. Byl v tom nalitej olej divinol od pemy, ale jen 5tis km a předtim byly vačky čistý.. hned jsem tam dal proplach od liqui moly a následně olej ravenol vmp - motor znatelně utichl.
Je to ještě zachranitelný? Pitting tam neni a je to hladký.
Popř tušil by někdo kde hledat zdroj hluku silně naftovýho chodu (slyšet i přes radio) při lehkym plynu a 1500-2000? Bez plynu uplně utichne a s přidánim plynu se to postupně vytratí. Kdyby to byla ta vačka, tak to dělá pořád, vstřiky jsem odpojoval jeden po druhym a beze změny, ale mám v plánu ještě přepadovej test.
Nesetkal jste se s tim někdo?
Před
Je to ještě zachranitelný? Pitting tam neni a je to hladký.
Popř tušil by někdo kde hledat zdroj hluku silně naftovýho chodu (slyšet i přes radio) při lehkym plynu a 1500-2000? Bez plynu uplně utichne a s přidánim plynu se to postupně vytratí. Kdyby to byla ta vačka, tak to dělá pořád, vstřiky jsem odpojoval jeden po druhym a beze změny, ale mám v plánu ještě přepadovej test.
Nesetkal jste se s tim někdo?
Před
ex: Fabia AXR, fmic, VB
Šolichánim myslim jízdu na tempomat po okruhu atp..
Vyndal jsem všechny vstřiky kvůli zjištění, že se daly špatný podložky o 0,5mm vyšší z novějšího motoru a na tomhle jedinym válci (2) byla vyžíhaná podložka pod vstřikem, kde jsou i zbarvený palce vačky Viz foto v porovnání s ostatníma na stejný straně.
Po výměně za správný podložky beze změny, jen jsou lepší korekce.
Přepadovej test dopadl krásně, poté jsme odpojili vstřik od nafty a zaslepili rail dle testu na prokapávajíci vstřiky v else a taky beze změny, zvuk pořád stejnej a při deceleraci ticho.
Vyndal jsem všechny vstřiky kvůli zjištění, že se daly špatný podložky o 0,5mm vyšší z novějšího motoru a na tomhle jedinym válci (2) byla vyžíhaná podložka pod vstřikem, kde jsou i zbarvený palce vačky Viz foto v porovnání s ostatníma na stejný straně.
Po výměně za správný podložky beze změny, jen jsou lepší korekce.
Přepadovej test dopadl krásně, poté jsme odpojili vstřik od nafty a zaslepili rail dle testu na prokapávajíci vstřiky v else a taky beze změny, zvuk pořád stejnej a při deceleraci ticho.
ex: Fabia AXR, fmic, VB