Zbarvení vaček 3.0tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Bydliště: Praha

Zbarvení vaček 3.0tdi

Příspěvek od Bottled »

Ahoj, během hledání příčiny trvrdýho chodu při šolichaní mezi 1500 a 2000 na mě vykoukla zmodralá vačka viz foto. Byl v tom nalitej olej divinol od pemy, ale jen 5tis km a předtim byly vačky čistý.. hned jsem tam dal proplach od liqui moly a následně olej ravenol vmp - motor znatelně utichl.

Je to ještě zachranitelný? Pitting tam neni a je to hladký.

Popř tušil by někdo kde hledat zdroj hluku silně naftovýho chodu (slyšet i přes radio) při lehkym plynu a 1500-2000? Bez plynu uplně utichne a s přidánim plynu se to postupně vytratí. Kdyby to byla ta vačka, tak to dělá pořád, vstřiky jsem odpojoval jeden po druhym a beze změny, ale mám v plánu ještě přepadovej test.
Nesetkal jste se s tim někdo?

Obrázek
Před
Obrázek
ex: Fabia AXR, fmic, VB
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nepřipadne mi že by té vačce něco bylo a Divinol lejeme hodně a nikdy nebyl problém ;)
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

Opravdu? Jedná se o první fotku, kde mě právě vyděsilo to modré zabarvení. Druhá fotka je před temi 5tis km, kdy se přetesnovaly vstriky a dělal se s tim olej.
ex: Fabia AXR, fmic, VB
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No není to jen tou fotkou, ona je celá trochu domodra?
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Barvou foto to asi nebude
Ta napravo vyfot trosku s uhlu,
vypada ze vydrena.
A nevidim na foto zadny olej
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

kod motora? startuje to za tepla po par minutach ok?
ale predbezne to vidim na vstreky
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Řekl bych, že by ses měl spíš zaměřit na to tvoje šolíchání. Pokud chceš pro motor dobře tak proč ho trápíš?
Člověk se pořád učí.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jsem nakoukl zas po nějaký době na forum ...

Čím bylo u té první fotky svíceno? Barevná chyba v umělým světle, možná ještě jiný foťák/mobil, jiný úhel atd. ...
Z poskytnutých fotek bych si fakt nedovolil dělat nějaký úsudky či závěry vůbec :)
Bottled
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 29 dub 2014, 18:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bottled »

Šolichánim myslim jízdu na tempomat po okruhu atp..
Vyndal jsem všechny vstřiky kvůli zjištění, že se daly špatný podložky o 0,5mm vyšší z novějšího motoru a na tomhle jedinym válci (2) byla vyžíhaná podložka pod vstřikem, kde jsou i zbarvený palce vačky Viz foto v porovnání s ostatníma na stejný straně.
Po výměně za správný podložky beze změny, jen jsou lepší korekce.

Přepadovej test dopadl krásně, poté jsme odpojili vstřik od nafty a zaslepili rail dle testu na prokapávajíci vstřiky v else a taky beze změny, zvuk pořád stejnej a při deceleraci ticho.



Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ex: Fabia AXR, fmic, VB
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A zvedáky jsi prohlížel? Tam to často začíná..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“