antara 2.0 110KW

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukeso
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 06 říj 2012, 19:16

antara 2.0 110KW

Příspěvek od lukeso »

Dobrý den prosím o radu s oplem antarou r.v. 2007 2.0 110kw.Problém začal ucpáváním dpf a neustálou regenerací a následným přibýváním nafty do oleje
DPF je odstraněno fyzicky i SW vstřiky jsou zkontrolovány všechny OK. Auto silně vibruje v tahu vždy v určitých otáčkách. Nejsou to vibrace od podvozku vibrace jdou nasimulovat i na místě v určitých otáčkách. Tlak paliva i tlak vzduchu je podle diagnostiky normální. Egr jsem zkusil zaslepit. Neměl někdo něco podobného? Jediná závada co někdy vyskočí je netěsnost sání, ale díra 100% nikde není tlakoval jsem jsem všechny hadice i chladič pod vodou. Děkuji
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

zly soft? nahraj origo a uvidíš.
vibrácie v akých otáčkach?
lukeso
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 06 říj 2012, 19:16

Příspěvek od lukeso »

tyto vibrace byly už před odstraněním DPF.SW dělal člověk s kterým spolupracuju již mnoho let. Vibrace začínaíi kolem 1800 otáček končí u 2500.Při jízdě do táhlého kopce na 3 nebo 4 jsi myslíte, že z toho motor uteče. A vyletí z toho obrovská oblaka černého dýmu jako by to mělo málo vzduchu, ale podle měřených hodnot i za jízdy je vše ok. Je mi divné, když zdělám nasávací hadici od turba nebo hadici z culeru do klapky tak auto nechytí. Myslel jsem že se seká škrtící klapka na sání tak jsem vnitřek klapky odšrouboval aby byla jako stále otevřená,ale beze změny
Odpovědět

Zpět na „Opel“