Dobrý den prosím o radu s oplem antarou r.v. 2007 2.0 110kw.Problém začal ucpáváním dpf a neustálou regenerací a následným přibýváním nafty do oleje
DPF je odstraněno fyzicky i SW vstřiky jsou zkontrolovány všechny OK. Auto silně vibruje v tahu vždy v určitých otáčkách. Nejsou to vibrace od podvozku vibrace jdou nasimulovat i na místě v určitých otáčkách. Tlak paliva i tlak vzduchu je podle diagnostiky normální. Egr jsem zkusil zaslepit. Neměl někdo něco podobného? Jediná závada co někdy vyskočí je netěsnost sání, ale díra 100% nikde není tlakoval jsem jsem všechny hadice i chladič pod vodou. Děkuji
antara 2.0 110KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tyto vibrace byly už před odstraněním DPF.SW dělal člověk s kterým spolupracuju již mnoho let. Vibrace začínaíi kolem 1800 otáček končí u 2500.Při jízdě do táhlého kopce na 3 nebo 4 jsi myslíte, že z toho motor uteče. A vyletí z toho obrovská oblaka černého dýmu jako by to mělo málo vzduchu, ale podle měřených hodnot i za jízdy je vše ok. Je mi divné, když zdělám nasávací hadici od turba nebo hadici z culeru do klapky tak auto nechytí. Myslel jsem že se seká škrtící klapka na sání tak jsem vnitřek klapky odšrouboval aby byla jako stále otevřená,ale beze změny