1,9TDi 75Kw BRS turbo?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

1,9TDi 75Kw BRS turbo?

Příspěvek od karell »

Ahoj zeptam se na radu, resp. potvrzení mé doměnky na spatne turbo, jestli tedy stačí log viz foto ze supervag.

T5 s výše popsanou motorizací na rychlosti 1., 2. a 3. jede pekně, zatahne do sedadla ale na 4 a 5.kvalt je citit že trochu zatáhne a pak mírně ubere a už moc nejede, jak bez turba ale ne uplně.

zavady v ŘJ žádné, ten propad modré křivky viz foto muže způsobovat co?
Bude turbo KO? regulace? Začalo i byt slyset turbo, pri startu popiskuje a pak pri přidání plynu taky asi víc než je zvykem.
zkusil jsem dát jiný ventil a stejné, MAP senzor taky, hadičky se zdají být ok.

Auto jeste dlouho dlouho startuje za studena ale to je zavada druha a tam předpokladam bude problem v palivové soustavě, čerpadlo v nadrži nebo tandem, hlava udajně byla dělaná.


DíkyObrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Mrkni na regulaci,dle mě je přituhlá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“