Octavia 1 75kW BFQ

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 28 úno 2006, 23:19

Octavia 1 75kW BFQ

Příspěvek od Ladis001 »

Ahoj. Prosím o radu ohledně octavie 1 1.6, 75kW motor BFQ. Poslední cca 14 dnu se pravidelně stává, že po zastavení (semafory), nechání nastartovaného motoru při stání se po chvilce ( někdy během par sekund, jindy max po minutě) zvednou volnoběžné otáčky z nějaký 750 na až na 960-1030. Klima (climatronik) vypnuty, sahary se netočí (není přehřáté). Je jedno jestli je auto po delší nebo kratší jízdě, úplně ohřáté nebo jen částečně. Na vagu žádné chyby, provedeno základní nastavení. Pedal plynu reaguje dobře i dle vagu. Vypozoroval jsem, že po samovolnem zvednuti volnoběhu stačí trošku přidat plyn a zas potom chvilku drží kolem 750 ot. Nejsem si uplně jistý, ale plus minus se to kreje s vymenou rozvodu. Nějaky typ, na co se zamerit? Děkuji
Obrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Přisává někde vzduch tam,kde nemá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zkus zahýbat konektorem na čidle tlaku v řízení
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 28 úno 2006, 23:19

Příspěvek od Ladis001 »

Děkuji za rady. S čidlem tlaku na řízení jsem zkoušel hned na začatku, ještě před příspěvkem. Tím to není (zkoušeno i jiné). Ohledně přisávání. Vše projito, svorky, vedení, ale nic nenalezeno. Na radu jsem zkoušel i rozprašovač s benzinem a projít při nastartovaném motoru - jestli bude změna otaček. Také bohužel nic. :(
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 28 úno 2006, 23:19

Re: Octavia 1 75kW BFQ

Příspěvek od Ladis001 »

Vyřešeno. Vypálený spoj mezi pojistkou (150A) a kabelem k altiku. Pojistka očištěna, přelisováno nové oko na kabelu a od té doby volnoběh drží nízký, větráky taky ok.
IMG_0961.jpeg
IMG_0961.jpeg (3.1 MiB) Zobrazeno 786 x
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“