Šteft napínací kladky rozvodů - motor DFCA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Šteft napínací kladky rozvodů - motor DFCA

Příspěvek od miras82 »

Čau,

neřešil už někdo vytrženej závit na šteft napínací kladky rozvodů u motoru 2,0TDI kod DFCA (common rail) je to rok 2016 v Passatu. Hliníková hlava. Šteft má obě strany M8. Nabízí se přeříznout na V-coil. Není tam bohužel místo na vrtačku. Leda s adaptérem 90º. To se ale bude blbě chytat rovina. Tak nevím.
Hlava se mi sundávat nechce.
Díky za postřehy.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Předělávám to na šteft M10 jako je na starém PD 8v, jak je ten závit vytrženej už je ten otvor sám o sobě rozjetej, mám na vrtáku 8,5mm navařenou matku a normálně ráčnou to jakoby převrtám,pak jednorázovej závitník do slepý díry a
do toho hliníku to vyřízneš jako prd
Ano,není to bůh ví co a co se týká roviny jasně,není to na 100% ale zase úplně křivo to taky neuděláš a jiný řešení popravdě moc není
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Jestli je tam na to místo, tak to je řešení.

A nebo toto?

https://www.kovonastroje.cz/Naradi-pro- ... -Coil.html
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No ono to máš ve finále jedno jestli řízněš na větší závit nebo tam dáš opravnou vložku,převrtat to musíš stejně..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“