Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR
Dobrý den, jedná se o passat b7 2.0tdi 103kw začal se objevovat problém s dlouhým startem. Ráno když je chladněji nastartuje na brnk ale odpoledne když jedu z práce a je už tepleji dlouho točí než chytne... Není to ale pravidlo. Někdy chytne i za tepla na brnk. Diagnostika nevypisuje žádnou chybu ale mám pocit že to souvisí s tou venkovni teplotou. Neřešil někdo podobný problém?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR
Taky mám stejnou závadu. Předchozí diskutující mne samosebou pošlou na diagnostiku...ano, pokud bude třeba, zajedu, ale otevřel jsem si příspěvek, abych se dozvěděl, že třeba někdou už na tuto závadu přišel a jen tak nastínil čím to může být. Zatím jen kritika staré diagnostiky.
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
Re: Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR
Ať 1.6 nebo 2.0 jsem se startováním pokaždé řešil vstřiky,čerpadlo
Diagnostika v tom taky není všemocná, některý auta vykazují málem ukázkový hodnoty teplot,korekcí a startují zprdele,některý přesně naopak...
Je potřeba přes diag omrknout jak rychle naběhne tlak v railu na požadovanou hodnotu a jestli je to +/- stejné studené,teplé,po vypnutí a počkání třeba 5-10min, diagnostiku musí dělat někdo kdo o tom něco ví a ví, co je důležité a co naopak ne, už se budu opakovat ale vyčtení a smazání chyb je v podstatě k ničemu
Pokud to má žhavičku se snímačem tlaku ve válci, zaměřit se na ni, celkem odchází
Pak klasickkým postupem vyndat paliváč,omrknout jestli tam nejsou pilinky,pak vstřiky ven a dát na kontrolu, někde je potřeba začít, ještě jsem neviděl že by to někdo vyřešil od počítače
Dále je třeba vzít v úvahu i mechanickou stránku věci myslím v jaké je motor kondici = tlaky ve válcích,stav vaček,hydraulik, taky jsem už viděl na SIII sežraný vačky protože pánové taxikáři tak nějak nevěděli že olej je potřeba měnit častěji než za 45tis.km při skákání po městě
Diagnostika v tom taky není všemocná, některý auta vykazují málem ukázkový hodnoty teplot,korekcí a startují zprdele,některý přesně naopak...
Je potřeba přes diag omrknout jak rychle naběhne tlak v railu na požadovanou hodnotu a jestli je to +/- stejné studené,teplé,po vypnutí a počkání třeba 5-10min, diagnostiku musí dělat někdo kdo o tom něco ví a ví, co je důležité a co naopak ne, už se budu opakovat ale vyčtení a smazání chyb je v podstatě k ničemu
Pokud to má žhavičku se snímačem tlaku ve válci, zaměřit se na ni, celkem odchází
Pak klasickkým postupem vyndat paliváč,omrknout jestli tam nejsou pilinky,pak vstřiky ven a dát na kontrolu, někde je potřeba začít, ještě jsem neviděl že by to někdo vyřešil od počítače
Dále je třeba vzít v úvahu i mechanickou stránku věci myslím v jaké je motor kondici = tlaky ve válcích,stav vaček,hydraulik, taky jsem už viděl na SIII sežraný vačky protože pánové taxikáři tak nějak nevěděli že olej je potřeba měnit častěji než za 45tis.km při skákání po městě
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Re: Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR
Odkedy som vymenil baterku z novu cca viac ako tri mesiace ,mi to urobil raz ,no možno pokles tlaku v railu+ vyemené relé žhavenia z iného auta čo nemá problém.Uvdím ako sa bude správať ked pojdu teploty hore.Tankujem OMV alebo Slovnaft + VIF.Auto má 250 tkm+