Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dobima
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 06 lis 2011, 22:55

Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR

Příspěvek od dobima »

Dobrý den, jedná se o passat b7 2.0tdi 103kw začal se objevovat problém s dlouhým startem. Ráno když je chladněji nastartuje na brnk ale odpoledne když jedu z práce a je už tepleji dlouho točí než chytne... Není to ale pravidlo. Někdy chytne i za tepla na brnk. Diagnostika nevypisuje žádnou chybu ale mám pocit že to souvisí s tou venkovni teplotou. Neřešil někdo podobný problém?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Když už jsi se teda pustil do diagnostikování závady, dělal jsi něco jiného než výpis chyb ? Korekce ? Jak nabíhá tlak v railu ? Teploty v měřených hodnotách ?
To že to nepíše závadu uloženou v ECU je ti k hovnu... ;)
dobima
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 06 lis 2011, 22:55

Příspěvek od dobima »

Popravdě jsem podobnou odpověď čekal ale bohužel mám starší verzi vagu a nepustí mě do měřených hodnot... Zkusím pořešit a doplním hodnoty.
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 715
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Label alebo rod súbor načíta? Ak hej, nemusí ísť cez blok meraných hodnôt, ale cez Merané hodnoty UDS (Adr. Meas. Values) a tam si vyberieš, čo potrebuješ vidieť.
z.zehnalek
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 21 říj 2018, 12:37
Bydliště: Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR

Příspěvek od z.zehnalek »

Taky mám stejnou závadu. Předchozí diskutující mne samosebou pošlou na diagnostiku...ano, pokud bude třeba, zajedu, ale otevřel jsem si příspěvek, abych se dozvěděl, že třeba někdou už na tuto závadu přišel a jen tak nastínil čím to může být. Zatím jen kritika staré diagnostiky.
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR

Příspěvek od roman1648 »

Ať 1.6 nebo 2.0 jsem se startováním pokaždé řešil vstřiky,čerpadlo
Diagnostika v tom taky není všemocná, některý auta vykazují málem ukázkový hodnoty teplot,korekcí a startují zprdele,některý přesně naopak...
Je potřeba přes diag omrknout jak rychle naběhne tlak v railu na požadovanou hodnotu a jestli je to +/- stejné studené,teplé,po vypnutí a počkání třeba 5-10min, diagnostiku musí dělat někdo kdo o tom něco ví a ví, co je důležité a co naopak ne, už se budu opakovat ale vyčtení a smazání chyb je v podstatě k ničemu
Pokud to má žhavičku se snímačem tlaku ve válci, zaměřit se na ni, celkem odchází
Pak klasickkým postupem vyndat paliváč,omrknout jestli tam nejsou pilinky,pak vstřiky ven a dát na kontrolu, někde je potřeba začít, ještě jsem neviděl že by to někdo vyřešil od počítače ;)
Dále je třeba vzít v úvahu i mechanickou stránku věci myslím v jaké je motor kondici = tlaky ve válcích,stav vaček,hydraulik, taky jsem už viděl na SIII sežraný vačky protože pánové taxikáři tak nějak nevěděli že olej je potřeba měnit častěji než za 45tis.km při skákání po městě
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR

Příspěvek od jordee_23 »

skus vymenit baterku za novu
GIV var asz 4mot upraveny
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Re: Obcasne dlouhe starty 2.0tdi CR

Příspěvek od marian.marcin »

Odkedy som vymenil baterku z novu cca viac ako tri mesiace ,mi to urobil raz ,no možno pokles tlaku v railu+ vyemené relé žhavenia z iného auta čo nemá problém.Uvdím ako sa bude správať ked pojdu teploty hore.Tankujem OMV alebo Slovnaft + VIF.Auto má 250 tkm+
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“