Setup na 1,9tdi rotačka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Setup na 1,9tdi rotačka

Příspěvek od dusimi »

Zdravím, plánuju už delší dobu svoji stavbu - moje představa je FB Race 520 (. 260, již kkuoeno) , Gtd2060vrk+ předělání elektriky na el regulaci, blok mám doma z PD 96 kw AVF (snad bude sedět protože je origo podélně uloženej), velký Ic, sání z 96kw, samozřejmě čidlo tlaku E, čerpadlo J z automatu 11mm, podavacka PD do nádrže. Je tento setup ok? Momentálně mám v autě jen sprinty a spojku HDS57 jednohmotu 228mm,tak jsem zvědav jestli udrží i tyto komponenty. Předem díky všem za přispění názoru.
Naposledy upravil(a) dusimi dne 12 říj 2021, 13:58, celkem upraveno 1 x.
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Sorry za offtopic ale to vás ešte baví ladiť 20 ročné diesle ? 😅 nič v zlom ale podľa mňa za tie peniaze sa to dá aj inak
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od dusimi »

Baví, je to první auto tak proč nee.. 🤣
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Baví. Když ti stará kára ukáže zadek,.....
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:Baví. Když ti stará kára ukáže zadek,.....
na staré piči se prej dobře cvičí ;)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Spojit starou kovařinu s moderními technologiemi a materiály bejvá velká legrace.
Jinak setup je ok, jen nevím, jak ten blok. A taky je důležitý, co chceš za výsledky a jak chceš auto používat.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Příspěvek od Deivid »

Nějak tam postrádám úpravu brzd

Já jen doufám, že si případně ústa rozbiješ sám a nepokazíš někomu život....
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Vyser se na to...... Jezdi a nasetriradeji na něco lepšího a novějšího.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od dusimi »

Brzdy jsou jasný, ale co lepšího? To bych musel jít do CR a to už je pálka, u tady ty starý vrány to stojí pár korun😶
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Neboj sa toho a choď si za svojím. Ja som sa v roku 2021 po x rokoch tiež vrátil k úprave rotačiek a nelutujem ;) vyzerá to byť na good setup, len to turbo by som zrejme nechal na elektrike.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od dusimi »

Díky za podporu, už jsem z polska objednal aktuator PWM co by měl chodit s mým n75, tak teď budu s osciloskopem testovat.
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

dusimi píše:Díky za podporu, už jsem z polska objednal aktuator PWM co by měl chodit s mým n75, tak teď budu s osciloskopem testovat.
tiez mam 21rocne auto na drogach a robi mi to obrovsku radost utierat na ceste nove auta (noteeth)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

než to zatrhnou skrz emise (wallbash)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

standa123 píše:než to zatrhnou skrz emise (wallbash)
a co a jak na to přijdou?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

jak na to přijdou? to si děláš srandu? :roll:
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“