Chip otazka?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Chip otazka?

Příspěvek od ferdy91 »

Zdravim mam otazku prevazne pre vlastne ucely koli uceniu atd som si spravil vlastnu mapu ano vela ludi ma zje za to co robim atd atd avsak chcem vediet komplexnejsie veci.Problem taky auto ako take ide voci original o nieco malinko lepsie avsak citim ze to auto chce ist ale nevyda taky tlak ako je poziadavka vid log https://uloz.to/tamhle/FZrHRdMsiRJ5#!ZG ... EwIzEuZN==
poziadavka v spicke je 2560 v strede logu je medzera nakolko som radil medzi 4-5 a bola ostra zakruta potom opat full.
Nafty je tam az az az avsak preco nevytlaci viac? Limitery som testoval este nie priamo v aute a bez zmeny naftou to urcite neni nakolko jej tam je dost uz ma napada len n75? ze by to neregulovalo ako ma? To jedine som v mape neupravoval a ine ma ani moc nenapada budem sa opakovat som totalny zaciatocnik kde chcem pochopit jednotlive veci a poskladat si chip pre seba a zaroven sa ucit trosku ☺ popripade mam aj mapu ked by sa niekto velmi nudil a chcel vydiet co som za katastrofu zladil
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Re: Chip otazka?

Příspěvek od ferdy91 »

Asi nikto mi neprezradi kde je problem resp. riesenie
Dnes som skusal prehrat takmer celu mapu co ma kamos v chipnutej 66kw kde turbo mu pekne zabera ovela skor s vacsim zatahom a bez zmeny.Stale tam mam absolutni tlak 2180 poziadavka 2560 aj ked je tam druha mapa na turbo nechapem kde robim chybu ano viem 2560 je smrt pre to turbo preto mam svbl limit na 2350 lenze nechapem aj ked v target boost mam na 2300 v strope a v limite boost 2325 tak ten tlak tam proste nenatlaci turbo nehuci ziadnu netesnost som nespozoroval vaha v 2000ot cez 1200 cize ok diag cisty MAP senzor kolko ma rozsah predpokladam ze by toto jemne zdvihnutie mal zvladnut.Ine ma uz nenapada
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip otazka?

Příspěvek od reesha »

Log jsem neviděl. Napiš, co je to za auto, motor, řídící jednotku. Tím by chtělo začít. Zkusím se podívat
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Re: Chip otazka?

Příspěvek od ferdy91 »

Oct 1 tdi 81kw asv 038 906 012 cl
Jedine je vymenená lamela na hds a vstreky tusim ze race 520 s 0.24 5dier ale naftu si dopraviť viem aj elektronicky aj hlavou cerpadla
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip otazka?

Příspěvek od reesha »

Díval jsem se na ten log a vůbec to neodpovídá tomu, co píšeš.
Požadovaný turbo tlak (zelená): 2193mbar
Skutečný turbo tlak (červená): 2560mbar ve špičce, jinak se snaží dohonit požadavek

(hm)

Jestli to dobře chápu, tak jsi otočil požadavek a skutečnost
Přílohy
fredy91_11_03_01.png
fredy91_11_03_01.png (60.09 KiB) Zobrazeno 4222 x
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Re: Chip otazka?

Příspěvek od ferdy91 »

Tak to som dobrý blbec potom ze som si myslel opačne.Cize to tlači v špičke viac lenže je zaujímavé že ozaj pri 1900ot zhruba som dával boost limiter na 2300mbar keď fuka na 2500 mbar je niečo potom zle avšak čo.Dlohodobo to turbo určite neprežije.Ale čím to je poprípade môžem dodať screen mapy v tých limitoch bol som v tom ze pokiaľ v limite dosiahne hodnotu tak je to horná hranica cez ktorú nejde a snaží sa zregulovat s požiadavkou ale takýto prestrel som necakal
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip otazka?

Příspěvek od reesha »

ferdy91 píše: 19 říj 2021, 21:07 Tak to som dobrý blbec potom ze som si myslel opačne.Cize to tlači v špičke viac lenže je zaujímavé že ozaj pri 1900ot zhruba som dával boost limiter na 2300mbar keď fuka na 2500 mbar je niečo potom zle avšak čo.Dlohodobo to turbo určite neprežije.Ale čím to je poprípade môžem dodať screen mapy v tých limitoch bol som v tom ze pokiaľ v limite dosiahne hodnotu tak je to horná hranica cez ktorú nejde a snaží sa zregulovat s požiadavkou ale takýto prestrel som necakal
Máš se ještě hodně co učit 8)

Nevím o kterém boost limiteru se bavíš.

BOOST limiter je pouze limit pro nastavení požadované hodnoty. To ale neznamená, že turbo nemůže tlačit víc. Jedná se o PID regulátor, který se snaží zregulovat skutečnou hodnotu podle požadavku. Pokud je špatně nastavený, bude to mít velké přefuky, popř. nedosažený tlak, bude kolísat apod.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 01 črc 2015, 21:23

Re: Chip otazka?

Příspěvek od ferdy91 »

Aha takze takto :D
Ano priznavam ucim sa laborujem kopirovat mapy z niecoho do niecoho to vie kazdy ja sa to chcem vpodstate naucit od a po z netvrdim ze sa tym budem zivit ale v ramci zaujmu.No nic budem asi laborovat dalej skusat skusat skusat ine neostava ☺
Ale kazdopadne diki aj za toto info
DwDckQo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 15 bře 2016, 15:41

Re: Chip otazka?

Příspěvek od DwDckQo »

Je vôbec nutné upravovať PID so sériovým turbom ? Toto vidím skôr len na N75 popr. nejaká mechanická závada (netesnosť, zatuhnutá regulácia).

Vyšší tlak robí aj odstránené EGR (ak je preč), a zas sme len pri N75 (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“