Ahoj, věděl by někdo po čem jít? motor PD, ASZ, odpojení ovládání turba i EGR bez změny.
Při zkoušce na volnoběh a pozvolném přidáváním plynu dojde v místě okolo 2 tis k prudkému svévolnému nárůstu otáček bez změny na plynovém pedálu. Dále při pokusu o snížení otáček dojde k reakci až při větším ubrání plynu.
link pro zobrazení logu https://www.logview.net/download-logview/
Přikládám i graf s v bodě kde se pedál nemění a nárůst otáček značný.
Díky za tipy.
Prudký nárůst otáček bez změny na plynu v okolí 2000 ot./min, volnoběh i za jízdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prudký nárůst otáček bez změny na plynu v okolí 2000 ot./min, volnoběh i za jízdy
- Přílohy
-
- graf.png (42.71 KiB) Zobrazeno 355 x
-
- LOG-01-001-006-013.CSV
- (8.66 KiB) Staženo 43 x
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Prudký nárůst otáček bez změny na plynu v okolí 2000 ot./min, volnoběh i za jízdy
Jak ukazuje pedál plynu v klidu ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Prudký nárůst otáček bez změny na plynu v okolí 2000 ot./min, volnoběh i za jízdy
Dělá mi to taky, ale nikdy jsem to neřešil. Ovšem nenapadlo mě to zkoušet s odpojeným turbem.
Tak nějak mi to bylo fuk, jen mi to přišlo divný.
Tak nějak mi to bylo fuk, jen mi to přišlo divný.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi