Citigo 1,0 MPi tříválec 55kw 5q manuální převodovka, rv 2018 najeto 55tis km
Kluci měl jsem tu téma o rachtání za studena...vyřešeno výměnou spojky - ještě jednou díky kluci.
Jenže mám jiný problém....než jsem vyfórařil tu lamelu, tak jsem vyndal převodovku a dal klukovi, co dělá převodovky...vyměnil tam nějaká 4 ložiska (nazýval je hlavní - já netuším jak to tam je). Já koupil spojkový set SACHS...sestrojili jsme to a rachtání pryč...jo a olej do převodovky jsem použil Febi dle katalogu Škoda-díly
No a převodovka na volnoběh tak jakoby jemně piští (to před tím nedělala), dále za studena když jde teplota k nule mi nejde zařadit jednička, následně dvojka (úplně cítím, jak se peru se synchronem)...tak si říkám, to bude ten neorigo olej, takže objednán origo G05 252 7A2 za 3 tisíce (2L) a nalil jsem tam cca 1,5L (netuším přesně kolik tam má být....nicméně naprosto beze změny...tak jsem zkusil odvzdušnit spojku (nebyla zavzdušněná) a samozřejmě beze změny...co s tím dál?
Můžou to být ty čtyři ložiska (značka SKF), nebo málo/moc náplně? Spojka bere krásně v půlce, takže si myslím, že vystavuje dobře
Nemohl ten převodovkář něco posrat třeba v utahovacích momentech, nebo tak něco?
Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
Proč se s tímto problémem neobrátíš na toho, kdo tu převodovku dělal? Ten origo olej jsi tam měl nalejt rovnou. Nebo to bylo na doporučení toho, kdo tu převodovku dělal?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
Ne..on tam nalil Febi...pojezdili jsme takto asi 500km, zjistili problém a můj nápad byl origo olej....převodovkář neví, co s tím
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
Takže ten co dělal převodovku řekne, že neví co s tím a Ty jdeš o dům dál řešit převodovku jinde? Převodovku bych vyndal a odvezl mu jí. Nikdo Ti od stolu neřekne, co se v té převodovce děje a nebo co tam udělal nebo neudělal on. Problém je jasný, takže znova rozborka převodovky. Pokud někdo něco dělá, tak se k tomu musí i postavit čelem. Nikdo není dokonalý, chyba se může stát, ale také to musí umět přiznat. To už umí málo kdo. Všichni hledají chybu jinde a stojí Tě to ranec navíc.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
otas, předpokládám že za klidu převodeovka normálně řadí, jak nastartuješ problém,
zajdi do prodejny hydrauliky nebo mototechny kup tam ten nejlevnější!!!! hydraulický olej OTH 45-80 kč za litr, kup dva litry nalej to do převodovky pojezdi po městě a tvoje noční můra odletí
v převodovce je sabotér, cyp který si říká plastifikátor a brání v brzdění kroužku, ten pak nemůže vyvolat synchronizaci a ty sním zápasíš a nechápeš proč 2 l OTH na hajzla a přijde k rozumu
zajdi do prodejny hydrauliky nebo mototechny kup tam ten nejlevnější!!!! hydraulický olej OTH 45-80 kč za litr, kup dva litry nalej to do převodovky pojezdi po městě a tvoje noční můra odletí
v převodovce je sabotér, cyp který si říká plastifikátor a brání v brzdění kroužku, ten pak nemůže vyvolat synchronizaci a ty sním zápasíš a nechápeš proč 2 l OTH na hajzla a přijde k rozumu
Re: Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
Kdyžtak zdravou převodovku mám i se snímáním zařazené rychlosti
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re: Citigo 1,0 Mpi problém s pištěním převodovky
To že se řekne ložiska SKF neřekne nic, důležitá je vůle ložisek C 2 -3, v převodovce musí být ložiska k tomu určená, moc přesná dělají problém..
nepropadat panice...