O2 MPI, převodovka.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: O2 MPI, převodovka.
A ty ložiska na kolech to opravdu nejsou?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: O2 MPI, převodovka.
Mirek: Levé je vyměněné, zbytečně beze změny.
Mám za to,že loziska hučí v zatáčce i bez plynu i na neutral,mě to hučí jen při záběru..
Mám za to,že loziska hučí v zatáčce i bez plynu i na neutral,mě to hučí jen při záběru..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Re: O2 MPI, převodovka.
Našel jsem toto téma,naprosto stejný projev i problém.Nicmene já uložení motoru mám již taky nové.. Ještě před repasi převodovky.
https://forum.octaviaclub.cz/topic/2533 ... Den%C3%AD/
https://forum.octaviaclub.cz/topic/2533 ... Den%C3%AD/
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Re: O2 MPI, převodovka.
Co na to říkal ten, co dělal tu převodovku?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: O2 MPI, převodovka.
Mirek: Taky mluvil o tom uložení převodovky,jenže ten mám nový Lemforder a jak jsem psal,beze změny.
Zkusím ještě druhé-prave ložisko.Jinak fakt už nevím.
Zkusím ještě druhé-prave ložisko.Jinak fakt už nevím.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Re: O2 MPI, převodovka.
Ještě taková úvaha chlopi.Na autě je vyměněný 1 díl výfuku s katalyzátorem.Je to Bosal a konstrukčně je trochu jiný oproti originálu.Original má za přírubou u svodů 2 vlnovce a až za nima se spojuje v 1 trubku.Bosal se prvně spojí v 1 trubku a až pak je 1 vlnovec.Pri srovnání s naším touranem ,(stejný motor) je origo řešení daleko pružnější,kdy po odmontování reakční vzpery se motor zhoupne spodkem dopředu cca 4 cm.Na oktavce,po sundání vzpěry,se zhoupne cca 0,5 cm.Tak mě napadá zda to na té oktě není moc "natvrdo" a ten 1 díl nedovolí v zatáčce,v náklonu,motoru se posunout jak potřebuje a nepřenáší se vibrace do karoserie.A to se nemění nebo nezní jako hučení.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Re: O2 MPI, převodovka.
Vyřešeno.
Sundal jsem držák v napravnici prvního dílu výfuku a hučení je pryč.. Problém je malá pružnost vlnovce mezi svody a uchycením k napravnici,na tom neorigo prvním dílu vyfuku.
Mazec co? To by asi nenapadlo jen tak někoho.
Sundal jsem držák v napravnici prvního dílu výfuku a hučení je pryč.. Problém je malá pružnost vlnovce mezi svody a uchycením k napravnici,na tom neorigo prvním dílu vyfuku.
Mazec co? To by asi nenapadlo jen tak někoho.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Re: O2 MPI, převodovka.
Je fakt, že u motorů HTP když se použil nějaký méně pružný noname, nebo krátký vlnovec tak ten výfuk jakoby "chrastí"...
Re: O2 MPI, převodovka.
njn, neorigo díly, to je jak dlouhá poloosa od SKF, nemá dutou tyčku, ale plnou a ve 2000ot. to pak rezonuje
Re: O2 MPI, převodovka.
To jo kluci ale kupujte všechno origo....přijede kámoš s olítanou OI a řeknu mu že to chce origo výfuk za 10tis. poloosu za dalším 8,5tis tak co mi asi řekne..
Re: O2 MPI, převodovka.
Tam u turbo nafty je to fuk zda origo nebo after market,ale u benzinu jsem ještě na aftermarket tichý výfuk nenarazil..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Re: O2 MPI, převodovka.
To je pravda no, ale jak jsem psal, ty ceny origo dílů jsou strašný
Zadní díl výfuku na FI HTp Walker,Bosal,Tyll apod. ca. 900,- originál 3600,- ....
Takže když budeš dělat kompletku v druhošce tak přední díl s pletencem 1000,- střední díl 500,- zadní díl 900,- nějaký spony,gumy, tak seš i s prací kolem 3000-3500,-
V originále přední díl s pletencem 11 500,- , střední díl 2200,- a zadní díl 3600,- tak seš na ceně auta se kterým dědula přijel...
Já na to zákazníka upozorním ale nikdo si nikdy extra nestěžoval a kdyby jo, ukážu mu ceny originálů a ono ho to přejde...
Zadní díl výfuku na FI HTp Walker,Bosal,Tyll apod. ca. 900,- originál 3600,- ....
Takže když budeš dělat kompletku v druhošce tak přední díl s pletencem 1000,- střední díl 500,- zadní díl 900,- nějaký spony,gumy, tak seš i s prací kolem 3000-3500,-
V originále přední díl s pletencem 11 500,- , střední díl 2200,- a zadní díl 3600,- tak seš na ceně auta se kterým dědula přijel...
Já na to zákazníka upozorním ale nikdo si nikdy extra nestěžoval a kdyby jo, ukážu mu ceny originálů a ono ho to přejde...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: O2 MPI, převodovka.
A na naftě rezne výfuk ? 700tis r. 2005 a origo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: O2 MPI, převodovka.
No konkrétně na OI,GIV,Toledo 1M atd. jsem jich už pár dělal, na zadním díle uhnije držák,vepředu to uhnije za katem a upadne...
Re: O2 MPI, převodovka.
Tohle záleží také nejvíce na tom, jaké vzdálenosti se s tím jezdí.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.