ADEKVÁTNÍ náhrada svíček N 10213002?
Napsal: 31 říj 2021, 15:57
VAG prej přestal žhavičky N 10213002 dělat v roce 2015. Na trhu je teď asi půltuctu zaručeně kompaktabilních náhrad, což prodejci, teda chcel sem příct přehazovači šuntu lopatou, poznají podle toho, že to má stejnej závit. Drtivá většina je pro nějaký turbodehty, který ty žhavičky zapnou tak pod -10 (jestli vůbec někdy), takže je jim to jedno. AEF jak známo žhaví FURT a pořád, jinak prostě NESTARTUJE ani když je venku 30. Nehodlám tam strkat něco úplně jinýho, na druhé straně už je stále větší obskurnost vůbec nastartovat a foukat do sání éter dvakrát denně fakt nehodlám podstupovat, musí se to vyměnit co nejdřív
Ty co mají hodnoty udaný, tak je tam zpravidla 5,5 A (málo, to nebude žhavit v mrazech dobře, bude nutný žhavit třeba třikrát i víckrát po sobě), pak zas 14 A (to je obludně moc, nehodlám při téměř dvojnásobným proudu riskovat, že se upálí relé nebo kabeláž, nemluvě u nutnosti do mrazu upgradovat na 72Ah akunu
), zbytek nemá udaný nic. Údajně má bejt adekvátní náhradou Brisk, tam nejsou kokoti schopní už druhej týden informaci zjistit, ani zajít do skladu, připojit to drátem k akuně a poud změřit.
Podle dílenské příručky mají brát při dožhavování (tzn. napájený altíkem - 13,5 V) kolem 8 A kus, mě zbývající dvě funkční ukazovaly kolem 17,6 A, což je asi v normě. Takže - tuší někdo, co je opravdu adekvátní náhrada, která je taky někde eště skladem?
Ty co mají hodnoty udaný, tak je tam zpravidla 5,5 A (málo, to nebude žhavit v mrazech dobře, bude nutný žhavit třeba třikrát i víckrát po sobě), pak zas 14 A (to je obludně moc, nehodlám při téměř dvojnásobným proudu riskovat, že se upálí relé nebo kabeláž, nemluvě u nutnosti do mrazu upgradovat na 72Ah akunu
Podle dílenské příručky mají brát při dožhavování (tzn. napájený altíkem - 13,5 V) kolem 8 A kus, mě zbývající dvě funkční ukazovaly kolem 17,6 A, což je asi v normě. Takže - tuší někdo, co je opravdu adekvátní náhrada, která je taky někde eště skladem?
Z hlediska startování a chodu motoru je naprosto jedno, co se do toho leje, vyzkoušeny všechny možný poměry včetně čisté silně aditivované nafty. Je to naprosto stejný. Teď prostě po letech dvě svíčky vodešly, což se projevilo hned, bez žhavení to skoro nestartuje. Pokud je staženej předvstřik, tak se to asi do velké míry vysvětluje. Takle sem to dostal, chovalo se to tak od prvního dne, budu to adresovat, víc asi netřeba dodávat.