Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
No hele zrovna tahle firma Autonorma alias Remante nemá nejlepší jméno, je tu o tom celý vlákno...
Já bych vyndal tvoje a poslal ho sem : https://www.autozm.cz/#contact
a problém nebude
Já bych vyndal tvoje a poslal ho sem : https://www.autozm.cz/#contact
a problém nebude
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Sakra, ja uz jo mam doma a i namontoval
No ale netece a auto stejne nefunguje jak ma .
Dnes rano jsem tocil tak 10 vterin nez naskocilo.
No ale netece a auto stejne nefunguje jak ma .
Dnes rano jsem tocil tak 10 vterin nez naskocilo.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Točí to fest? Starter a baterka cajk ?
Chtělo by to fakt aspoň základní diag a při startu vidět otáčky motoru a tlak v railu jak se rychle sbírá...
Chtělo by to fakt aspoň základní diag a při startu vidět otáčky motoru a tlak v railu jak se rychle sbírá...
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Ano, toćí to dobře. Baterka rok stará. Na diag. jsem to měl a před i po startu to je c pořádku. Ale zkoušeno za tepla.
Namontoval jsem zpět zpětný ventil a zaslepil AGR. Tak uvidim ráno.
Namontoval jsem zpět zpětný ventil a zaslepil AGR. Tak uvidim ráno.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Tak auto 3 dny stalo a uz jsem ho nenatocil
Chtel bych si zmerit sam ty prepady vstriku.
Ty vstrikovace jsou ze zhora propojeny hadickou a z posledniho jde do rail listy.
Jak to mam presne udelat? Zaslepit tu co jde do rail listy a od kazdyho vstriku zaslepit z jedne strany a druhou do kelimku?
Chtel bych si zmerit sam ty prepady vstriku.
Ty vstrikovace jsou ze zhora propojeny hadickou a z posledniho jde do rail listy.
Jak to mam presne udelat? Zaslepit tu co jde do rail listy a od kazdyho vstriku zaslepit z jedne strany a druhou do kelimku?
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Tak jsem si koupil sadu na mereni prepadu vstriku.
1 a 2 valec stejne hodnoty
3 a 4 valec rozdil 30%, podle navodu je max tolerance 25%.
Psal jsem do toho servisu kde jsem mel vstriky a pry se repas nedelal.
V servisu mi bylo receno ze jsou zrepasovane
1 a 2 valec stejne hodnoty
3 a 4 valec rozdil 30%, podle navodu je max tolerance 25%.
Psal jsem do toho servisu kde jsem mel vstriky a pry se repas nedelal.
V servisu mi bylo receno ze jsou zrepasovane
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Bezva, takže jsme zpět u vstřiků o kterých se bavíme od začátku...
Vyndej je a dej je do té firmy jak jsem ti psal ten odkaz
Vyndej je a dej je do té firmy jak jsem ti psal ten odkaz
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Psal jsem tam kde se ( delal repas vstriku) a odpoved byla
Jestliže se jedná o číslo zakázky 42333-21, tak při té byly vstřikovače pouze testovány, žádný repas se neprováděl.
Servis mi rekl ze je zrepasovano
Na otazku proc se to neopravilo
Všechny čtyři vstřikovače měly na testu dávky v toleranci, u dvou našla stanice stejnou třídu, u dvou byla přidělená nová. Který je z nich tedy špatný ?
Tuto informaci dostala paní xxx a následně rozhodla, že máme vstřikovače poslat zpět.
Ta pani je manzelka toho servisaka.
Jestliže se jedná o číslo zakázky 42333-21, tak při té byly vstřikovače pouze testovány, žádný repas se neprováděl.
Servis mi rekl ze je zrepasovano
Na otazku proc se to neopravilo
Všechny čtyři vstřikovače měly na testu dávky v toleranci, u dvou našla stanice stejnou třídu, u dvou byla přidělená nová. Který je z nich tedy špatný ?
Tuto informaci dostala paní xxx a následně rozhodla, že máme vstřikovače poslat zpět.
Ta pani je manzelka toho servisaka.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Za dve a pul minuty na volnobeh
- Přílohy
-
- IMG_20211211_150748.jpg (2.92 MiB) Zobrazeno 5766 x
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
On ten přepadový test není všemocný,takto to nevypadá nejhůř, já bych vytasil vstřiky a dal je do zkušebny sám,ať ti řeknou co a jak
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Tak to vypada že auto funguje. Sehnal jsem jiné vstřiky na zkoušku a beze změny.
Měl jsem podezdření na imobilizer ale všude mi to bylo vyvráceno. Deaktivoval nsem imobilizer a auto startuje.
Je možné že u diesela se při zablokování imobilizerem da nastartovat přes start sprej?
Ono asi jak to chytne tak pak už dávkuje naftu.
Měl jsem podezdření na imobilizer ale všude mi to bylo vyvráceno. Deaktivoval nsem imobilizer a auto startuje.
Je možné že u diesela se při zablokování imobilizerem da nastartovat přes start sprej?
Ono asi jak to chytne tak pak už dávkuje naftu.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Ahoj, tak problem je zpet
Auto se po nejake dobe rozhodne nenastartovat.
Nastartuje jen na start sprej a nebo roztlaceni.
Kdyz auto nenastartovalo, vzal jsem jiny funkcni vstrik a napojil ho misto prvnihu vstriku. Nafta po zapnuti klicku do vstriku jde ale pri startovani nerozprasuje. Striknu do sani start sprej a auto chytne a vstrik zacne davkovat.
Cim to muze byt? Nedostatecny tlak? Cidlo kliky? To cidlo za boha nemuzu najit
Cerpadlo repasovane, vstriky taky.
Auto se po nejake dobe rozhodne nenastartovat.
Nastartuje jen na start sprej a nebo roztlaceni.
Kdyz auto nenastartovalo, vzal jsem jiny funkcni vstrik a napojil ho misto prvnihu vstriku. Nafta po zapnuti klicku do vstriku jde ale pri startovani nerozprasuje. Striknu do sani start sprej a auto chytne a vstrik zacne davkovat.
Cim to muze byt? Nedostatecny tlak? Cidlo kliky? To cidlo za boha nemuzu najit
Cerpadlo repasovane, vstriky taky.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Je ze zadu na boku za rozvodovkou
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Tak vyřešeno, povedlo se mi urvat čidlo tlaku paliva kdyz jsem se válel na motoru.
Vyměnil jsem čidlo na klice ( nové) a čidlo tlaku ( bazar) 4tis km a 3 měsíce bez problému.
Vyměnil jsem čidlo na klice ( nové) a čidlo tlaku ( bazar) 4tis km a 3 měsíce bez problému.