Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Ahoj, koupul jsem santa fe 1 2.0 CRDI 92KW
Auto stojí jeden den a už nenastartuje, nejspíš padá nafta.
Určitě to někdo už řešil, po čem bych měl jít?
Měl jsem to v servisu a zjistil se vadný vstřik na třetím válci, všechny vstřiky jsou již zrepasované a problém je furt.
Veškeré filtry jsou vyměněny.
Podle servisu jsou čerpadla OK ale už se jim to nechce řešit.
Auto sem tam i cukne a jsou znatelné vibrace v 1700 otáčkách.
Děkuji za případné rady.
Auto stojí jeden den a už nenastartuje, nejspíš padá nafta.
Určitě to někdo už řešil, po čem bych měl jít?
Měl jsem to v servisu a zjistil se vadný vstřik na třetím válci, všechny vstřiky jsou již zrepasované a problém je furt.
Veškeré filtry jsou vyměněny.
Podle servisu jsou čerpadla OK ale už se jim to nechce řešit.
Auto sem tam i cukne a jsou znatelné vibrace v 1700 otáčkách.
Děkuji za případné rady.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Zrepasované kde ? Ony ty repasy jsou ošidný no..a měly být jako podle vyjádření repasáře špatný ?
Toto má klasickej palivovej filtr plechovej a pumpičku na něm ne ?
Pokud napumpuješ, chytne to, je tam změna ? Zkusit napojit naftu napřímo hned u filtru ? přicpaná nádrž,nasávání? Má vysokotlak naftu když to nechce chytit ?
Jako koupit si 15 let starýho japonce ( dobře korejce ) v naftě CR bych přirovnal k sebevraždě, navíc pokud to musí řešit servis a sám o tom nic nevíš, nic ve zlém..
Toto má klasickej palivovej filtr plechovej a pumpičku na něm ne ?
Pokud napumpuješ, chytne to, je tam změna ? Zkusit napojit naftu napřímo hned u filtru ? přicpaná nádrž,nasávání? Má vysokotlak naftu když to nechce chytit ?
Jako koupit si 15 let starýho japonce ( dobře korejce ) v naftě CR bych přirovnal k sebevraždě, navíc pokud to musí řešit servis a sám o tom nic nevíš, nic ve zlém..
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Děkuji za odpověď.
Zrepasované přímo od BOSCHE v Plzni. Poslal to tam mechanik z autoservisu, ktery tvrdil že byl vadný vstřik na třetím válci ( tekl do přepadu)
Mám i protokol, ale taky jsem mu říkal že ty repase jsou ošidný.
Palivovej filtr je novej ( šroubovací, kovovej) bez pumpičky.
Na start sprej chytne.
Když nechytá tak jsem zkoušel odpohit hadičkubu filtru a nafta stříká.
Vysokotlak nevim.
O tý sebevraždě vim , mít prachy, tak si nekoupim levnýho ( 19let) starýho korejce. Hrabu se spíš v motorkách.
To přece nemůže být tak velkej problém ne?
V servisu to mám na výměnu okna ( dostal jsem kamínkem), tak když už to tam je
Zrepasované přímo od BOSCHE v Plzni. Poslal to tam mechanik z autoservisu, ktery tvrdil že byl vadný vstřik na třetím válci ( tekl do přepadu)
Mám i protokol, ale taky jsem mu říkal že ty repase jsou ošidný.
Palivovej filtr je novej ( šroubovací, kovovej) bez pumpičky.
Na start sprej chytne.
Když nechytá tak jsem zkoušel odpohit hadičkubu filtru a nafta stříká.
Vysokotlak nevim.
O tý sebevraždě vim , mít prachy, tak si nekoupim levnýho ( 19let) starýho korejce. Hrabu se spíš v motorkách.
To přece nemůže být tak velkej problém ne?
V servisu to mám na výměnu okna ( dostal jsem kamínkem), tak když už to tam je
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Pokud jsou vstřiky cajk tak je potřeba se podívat jak rychle nabíhá tlak v railu při startování a jestli teda vůbec naběhne na požadovanou hodnotu
Ona i diagnostika Hyundaie je horší, nějakej universál ( Delphi Würth ) je vesměs k ničemu a pokud na to nic nemají tam kde auto máš, je to střelba do tmy,mechoš zkusil vstřiky, nepomohlo, tak další krok bude čerpadlo,regulátor,snímač na railu...
Nic proti 19 let starým japoncům,ale měl sis to koupit v benzínu, tohle je past vedle pasti
U nás si jeden koupil RAV4 D-Cat 130kw , strašně si to pochvaloval jak je to super,asi tak tři měsíce, pak to začalo tlakovat, tak hlava dolů,naštěsí spodek nebyl na vyhození, za další tři měsíce to přestalo chytat,tak vstřiky, jenže u D-Cat jsou jiný než D4-D, nejdou repasovat a stojí asi 13000 kus, takže je v současnosti 100tis. za opravy a čeká co se vysere dál
Ona i diagnostika Hyundaie je horší, nějakej universál ( Delphi Würth ) je vesměs k ničemu a pokud na to nic nemají tam kde auto máš, je to střelba do tmy,mechoš zkusil vstřiky, nepomohlo, tak další krok bude čerpadlo,regulátor,snímač na railu...
Nic proti 19 let starým japoncům,ale měl sis to koupit v benzínu, tohle je past vedle pasti
U nás si jeden koupil RAV4 D-Cat 130kw , strašně si to pochvaloval jak je to super,asi tak tři měsíce, pak to začalo tlakovat, tak hlava dolů,naštěsí spodek nebyl na vyhození, za další tři měsíce to přestalo chytat,tak vstřiky, jenže u D-Cat jsou jiný než D4-D, nejdou repasovat a stojí asi 13000 kus, takže je v současnosti 100tis. za opravy a čeká co se vysere dál
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Puvodně jsem chtěl benzin. No který starý auto není past. To je o náhodě
Dá se nějak zjistit vadné místo když padá nafta?
Průhledné hadíčky na zkoušku ( viděl jsem to na youtube )
. Snímač kouknu.
Dá se nějak zjistit vadné místo když padá nafta?
Průhledné hadíčky na zkoušku ( viděl jsem to na youtube )
. Snímač kouknu.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Ona ta nafta nemusí padat, chce to změřit jaký je tlak paliva při startu, pokud nízký, tak je jasný že to nechytne, znova bych změřil přepady vstřikovačů, aby jsi vyloučil vstřiky, teď netuším jaký je tam rail pokud je tam připojená slabá hadička (přepad) tak ho odpoj a pokud z lišty jde palivo, je ten rail v háji
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Hele s tím jsem se setkal na Renaultu DCi že byl v háji rail...co tam konkrétně odejde ?
Měl jsem za to že je to prostě odlitek/zásobník
Měl jsem za to že je to prostě odlitek/zásobník
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Děkuji za odpovědi, zkouknu to a dám se vědět jak to dopadlo.
Zajimave je že v servisu tohle neudělají automaticky, od toho tam přece jsou.
Zajimave je že v servisu tohle neudělají automaticky, od toho tam přece jsou.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Zdravim, tak jsem se do toho pustil.
Z rail listy nafta bez nastartovaneho motoru neteče.
V jinem servisu jsem to mel napojene a diagnostika ukazalovala spravne tlaky pred i po startu. Jen pri startovani se ztrati signal takze v ten moment hodnoty neznam. Pty to dela i diagnostika koncernu.
Podle ( prvniho) servisu svicky nejsou vyndat, pry by se to mohlo strhnout. Tak jsem se na to podival a jedna byla strzena, vyndal jsem je a ani jedna nezhavila. Dal jsem teda nove ale problem se nevyresil.
Vymenil jsem palivove hadice.
EGR ventil byl zaseklej, tak jsem ho vycistil a rozhybal.
Takze jsem tam kde jsem byl.
Prepady vstriku jsem jeste neudelal, ale zda se mi ze mi unika trochu nafta z vysokotlakeho cerpadla.
Ted mi tam neco pri akceletaci fouka. Asi jsem si poskodil nejakou hadici. Na to se kouknu a pak az asi nemam napady.
Z rail listy nafta bez nastartovaneho motoru neteče.
V jinem servisu jsem to mel napojene a diagnostika ukazalovala spravne tlaky pred i po startu. Jen pri startovani se ztrati signal takze v ten moment hodnoty neznam. Pty to dela i diagnostika koncernu.
Podle ( prvniho) servisu svicky nejsou vyndat, pry by se to mohlo strhnout. Tak jsem se na to podival a jedna byla strzena, vyndal jsem je a ani jedna nezhavila. Dal jsem teda nove ale problem se nevyresil.
Vymenil jsem palivove hadice.
EGR ventil byl zaseklej, tak jsem ho vycistil a rozhybal.
Takze jsem tam kde jsem byl.
Prepady vstriku jsem jeste neudelal, ale zda se mi ze mi unika trochu nafta z vysokotlakeho cerpadla.
Ted mi tam neco pri akceletaci fouka. Asi jsem si poskodil nejakou hadici. Na to se kouknu a pak az asi nemam napady.
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Jakože se vysokotlak rosí nebo je dokonce poblitý od nafty ? To by mohlo být zásadní..
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Ano, z vysokotlakeho cerpadla z jednoho ze tri vicek pri startu chvilku prolina nafta.
Tak sezenu repasovane cerpadlo a uvidim.
Navic jsem dnes zjistil ze mi nejde stava do zhavici listy praskla pojistka. Je to nejaka silena pojistka co jsem jeste nevidel 80A
Tak dam zas vedet az tohle vyresim
Tak sezenu repasovane cerpadlo a uvidim.
Navic jsem dnes zjistil ze mi nejde stava do zhavici listy praskla pojistka. Je to nejaka silena pojistka co jsem jeste nevidel 80A
Tak dam zas vedet az tohle vyresim
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Maxipojistka no, bývají jak klasické jen mnohonásobně větší,někdy pak takové kvádříky, někde jsem viděl i válečkové právě na nějakém joponco-korejcovi,Isuzu to bylo myslím...
žhavení je důležité, podobné mýty že CR motor potřebuje žhavení až je třeba -5°C a méně je blbost,nedávno jsem řešil studené starty na Fordu TDCi, 3 žhavky spálený a ráno to startovalo jak Avie a to bylo venku i přes noc tak 5-7 nad nulou, nový žhavky a chytá na ránu
Pokud prolíná nafta,chce to vyřešit samozřejmě, protože nejde jen o to prolínání ale jakmile vypneš motor,saje to tama vzduch a čerpadlo je pak třeba poloprázdné a dlouho trvá než se naplní a natlačí rail
žhavení je důležité, podobné mýty že CR motor potřebuje žhavení až je třeba -5°C a méně je blbost,nedávno jsem řešil studené starty na Fordu TDCi, 3 žhavky spálený a ráno to startovalo jak Avie a to bylo venku i přes noc tak 5-7 nad nulou, nový žhavky a chytá na ránu
Pokud prolíná nafta,chce to vyřešit samozřejmě, protože nejde jen o to prolínání ale jakmile vypneš motor,saje to tama vzduch a čerpadlo je pak třeba poloprázdné a dlouho trvá než se naplní a natlačí rail
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Dekuji za odpoved.
Cerpadlo jsem otevrel a takpve tesneni co tam je asi jen tak nesrzenu, tak dam rovnou repasovane cerpadlo.
Pojistku snad dnes koupim
Cerpadlo jsem otevrel a takpve tesneni co tam je asi jen tak nesrzenu, tak dam rovnou repasovane cerpadlo.
Pojistku snad dnes koupim
Re: Santa fe 2.0 CRDI asi padá nafta
Je tohle ono ?
http://dieselcatalog.online/en/bosch/04 ... 10121.html
Pozor na pochybné internetové repasy...raději vyndat tvoje a nechat někde v ověřené firmě udělat
http://dieselcatalog.online/en/bosch/04 ... 10121.html
Pozor na pochybné internetové repasy...raději vyndat tvoje a nechat někde v ověřené firmě udělat