Iveco 35 biely dym - vstrekovače
Napsal: 01 lis 2021, 20:44
Ahojte,
Chcel by som vás poprosiť o radu.
Na mojom Ivecu 2.5L 55kw 1989 Daily II (engine number: 8140.07) po naštartovaní a aj zohriatí mám biely hustý štipľavý dym. Video ako dymí: https://vimeo.com/manage/videos/637990830
Štartovanie auta nieje problematické a nemusím dlho točiť motor, voda sa mi nestráca a netlakuje.
Bolo mi povedané že to môžu byť trysky alebo zlá kompresia. Trysky ktoré mám sú typu: KBEL 108 P 51 240 Bar. Vyčistil som ich a dal odmerať, povedali mi v Pezinku, že rozstrek ok, netečú len sa namiesto 240-250Bar otvárajú okolo 210-220Bar. Mohol by toto byť problém dymenia motora-nizky otvárací tlak trysky o cca 20Bar? Ak áno, údajne mi ich nenastavia ale len zrepasujú. V kľude ich zrepasujem len to nechcem robit zbytočne.
Kompresiu motora budem ešte len merať.
Ďakujem za pomoc!
Chcel by som vás poprosiť o radu.
Na mojom Ivecu 2.5L 55kw 1989 Daily II (engine number: 8140.07) po naštartovaní a aj zohriatí mám biely hustý štipľavý dym. Video ako dymí: https://vimeo.com/manage/videos/637990830
Štartovanie auta nieje problematické a nemusím dlho točiť motor, voda sa mi nestráca a netlakuje.
Bolo mi povedané že to môžu byť trysky alebo zlá kompresia. Trysky ktoré mám sú typu: KBEL 108 P 51 240 Bar. Vyčistil som ich a dal odmerať, povedali mi v Pezinku, že rozstrek ok, netečú len sa namiesto 240-250Bar otvárajú okolo 210-220Bar. Mohol by toto byť problém dymenia motora-nizky otvárací tlak trysky o cca 20Bar? Ak áno, údajne mi ich nenastavia ale len zrepasujú. V kľude ich zrepasujem len to nechcem robit zbytočne.
Kompresiu motora budem ešte len merať.
Ďakujem za pomoc!