Začnu tím SW, dáme do originálu ještě zkusíme udělat servisní regeneraci a potom log. Dám ho sem, je ale zvláštní že to začalo dělat po cca měsíci po chipu a vypnutí toho egru.V podstatě jsem s tím parkoval na louce u Labe když jsem byl na rybách, tak jsem si myslel že by třeba kuna něco prekousla. Druhý den jsem odjizdel a všimnul jsem si hned vysoké aktuální spotřeby.
Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Tak ted jsme se pokoušeli udělat servisní regeneraci. DPF mi svítí ale přitom zaplnení mi ukazuje nekde 3g, a nekde 0.6g olejoveho popílku prostě nesmysl,ale přitom velký diferenční tlak 15 hPa (což prý značí ucpané DPF), neohřála se nam chladici kapalina na požadovaných min 80 stupnu, na volnobeh a 2500 otaček se to spíše ochlazovalo a bylo kolem 75 stupnu, museli jsme ji za jizdy ohřat a zastavit dokud se neochladila zase pod 80c, a zapnout rychle regeneraci, podařilo se nám to na 3. pokus , probíhala fáze zahřívaní 2 ,ale přitom teplotní čidla se začala ochlazovat z 360° na 150° a regenerace se přerušila. Prý to může být termostatem u DSG at. převodovky, může to být tim proč teplotní čidla se neohřejou a chladnou?
nebo to může dělat to že tam je EGR OFF?
nebo to může dělat to že tam je EGR OFF?
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
sa mi zda ze tam mas zle cidla teploty lebo koncern pouziva dva druhy cidiel jednym sa napatie s teplotou dviha druhym klesa prever si podla etky co tam mas mat a co tam mas
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
To ne, čidla jsou originály a fungovali v pohodě než jsem s tím nezačal mít problémy, zajímavé je že regeneraci za jízdy udělám když na to slapnu a Drzim na dálnici otáčky, alespoň dpf kontrolka zhasne. Ale dle mého to už nemá šanci vyčistit to DPF od sazí.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Dej ty vstřiky otestovat do diesel servisu a uvidíš že jsem měl pravdu.Pokud vstřik není schopný v regeneračním procesu udělat jemný dovstřik paliva-mlhu která se zapálí na katalizátoru tak je jasné že ti teploty na čidlech budou klesat.Palivo pro regeneraci prostě nehoří když je ho moc.A hlavně když s tím budeš tak jezdit ,nebo laborovat o nesmyslech tak odpálíš i ten katalizator.
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Kdyby to bylo vstriky tak si myslím že nejezdím s tím za 4.5l celou dobu a druhý den po nastartování nehorázná spotřeba. Nebo alespoň bych měl nějaké příznaky při jízdě ne ? Ale zkusím si podívat na vstriky tedy díkyyardarytarda píše: ↑25 lis 2021, 05:44 Dej ty vstřiky otestovat do diesel servisu a uvidíš že jsem měl pravdu.Pokud vstřik není schopný v regeneračním procesu udělat jemný dovstřik paliva-mlhu která se zapálí na katalizátoru tak je jasné že ti teploty na čidlech budou klesat.Palivo pro regeneraci prostě nehoří když je ho moc.A hlavně když s tím budeš tak jezdit ,nebo laborovat o nesmyslech tak odpálíš i ten katalizator.
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Tak DPF je čisté a vypálene ješte nucenou regeneraci, soft mam opět v originale a egr vypadá že najednou funguje, nevím jak je to možné ale furt se nerozsvítila po 500km kontrolka , předtím mi diagnostika hlásila tuto chybu. viz foto. Odchylky na vstřicích diagnostikou otestovány, všechny hodnoty jsou cca - 0.5 na 2. vstřiku 0.5, lambda sonda hlási 0.8 - 1V což má značit bohatou směs. Auto nijak při jizdě nekope, neklepe vůbec nijak na vlastnotesch jízdy to nepoznám. Přemýšlel jsem nad škrticí klapkou zkusit vyčistit ale to je asi blbost že? Olej to nemůže dělat? je měnen před 9000km, někdo z vás mi psal že to můžou být vstřiky ale to bych poznal při jizdě si myslím? Prosím o radu co dál zkontrolovat :/ Vysokou spotřebu mám od té doby co jsem dojel na rezervu na EuroOil benzinu, natankoval, dojel 30Km ješte v pohodě, druhý den startuju a hned jsem podle palubaku poznal vysokou spotřebu. Fakt už nevím co s tím.
- Přílohy
-
- 218117127_2888327268107174_2649453226058120682_n.jpg (328.64 KiB) Zobrazeno 917 x
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Daj si tam nahrať soft pred “dieselgate” a potom pojazdi a uvidíš ako sa to bude správať
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Měnil jsem motorovej olej a na krytu jsem měl nějaké žluté mazivo, turbo bylo suché od kud by to mohlo téct?
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Kloub poloosy, je to videt na kazde fotce, jak se toci tak tak to lita vsude
Re: Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Praskla manžeta.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual