Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B7 vysoká spotřeba, problém teplotní čidlo před DPF
Zdravím,
Mám dotaz, teplotní čidlo před DPF mi neukazuje teplotu. Stále -273C. Diagnostika nic nehlásí a auto jakoby o něm nevědelo.
Zkoušel jsem i to čidlo odpojit, stejne nevyskočí žádna chyba. Mám vysokou spotřebu paliva náhle (Kolem 7-8 litru)
Chci se zeptat má toto čidlo nejaký vliv na spotřebu?
Passat B7 2.0 CFFB 2013r.
Mám dotaz, teplotní čidlo před DPF mi neukazuje teplotu. Stále -273C. Diagnostika nic nehlásí a auto jakoby o něm nevědelo.
Zkoušel jsem i to čidlo odpojit, stejne nevyskočí žádna chyba. Mám vysokou spotřebu paliva náhle (Kolem 7-8 litru)
Chci se zeptat má toto čidlo nejaký vliv na spotřebu?
Passat B7 2.0 CFFB 2013r.
Naposledy upravil(a) vladis_cr dne 12 lis 2021, 17:24, celkem upraveno 1 x.
Re: teplotní čidlo před DPF
Není tam DPF off ? že by to nezaregistrovalo odpojení čidla je divný, někdy to nějakou dobu trvá než to hodí chybu ale mělo by..
Re: teplotní čidlo před DPF
určite pozeráš spávne hodnoty? lebo nie všetky čidlá sú vždy inštalované
Re: teplotní čidlo před DPF
Tady koukám na toto v diagnostice.
Dpf není off, jen EGR ale zkoušeli jsme to dát do originálu a jezdil jsem s tím, spotřeba byla ještě vyšší.
Dpf není off, jen EGR ale zkoušeli jsme to dát do originálu a jezdil jsem s tím, spotřeba byla ještě vyšší.
Re: teplotní čidlo před DPF
zkoušel jsem to pri stojícím aute odpojit a nastartovat, potom jsem to hned projel diagnostikou, jestli to nemám nechat déle odpojené ??
Re: teplotní čidlo před DPF
No, zkus, ono to někdy vyskočí až třeba za minutu
Každopádně pokud čidlo hlásí nesmysly tak jen kontrola kabeláže a poté bych je zkusil vyměnit, vliv na chod motoru,spotřebu a vše okolo to jistě má..
Každopádně pokud čidlo hlásí nesmysly tak jen kontrola kabeláže a poté bych je zkusil vyměnit, vliv na chod motoru,spotřebu a vše okolo to jistě má..
Re: teplotní čidlo před DPF
Usoudil jsem z těchto hodnot že to vypadá na to čidlo před dpf, jinak fakt už tam nic není auto jsem si nechal logovat od profiku a tam nic nebylo špatně. Dokážeš mi něco říct k tomu z tohoto foto?
Re: teplotní čidlo před DPF
žádnou chybu to v diagnostice nevyhazuje to je dost divne... nevím co s tím, dnes jsem zkusil odmontovat a odpojit čidlo a rozsvítilo se žhavení. Kabeláž je OK.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplotní čidlo před DPF
Rozhodně by to mělo vyhodit chybu okamžitě. Osobně si myslím že SW není originál
Čím to nahráváš. Mohl bych zkontrolovat soubor nebo ti poslat originál.
Čím to nahráváš. Mohl bych zkontrolovat soubor nebo ti poslat originál.
Rekapitulace
Zdravím,
Už fakt nevím co s tím tak prosím o radu.
Dovezl jsem auto z Německa passata b7 2.0 TDI 2013. Po měsící odešel EGR. vím že se před 40t km už jednou měnil a vím že na to tyhle auta trpí, tak jsem nechal softem odpojit egr a rovnou i chipnout auto stage 1 od chiptuning, dale se odpojila i víříva klapka, a zaslepil jsem co je na obrazku, prý tudy vedou spaliny zpět. ( obrazek )
poté jsem jezdil s krásnou spotřebou 4 - 5l. Cca po měsící z ničeho nic se zvýšila spotřeba a ted jezdím za cca 7litru a to s hoodne lehkou nohou. dá se s tim jezdit po meste i za 5litru ale to fakt jen lechtam pedál, při vetší rychlosti na dálnici na 6q 130/h mám spotřebu 10-11litrů. Takže ted jezdím na spotřebu, jde tam více nafty a mam často ucpané DPF. Když se poprvé rozsvítilo DPF, tak jsem jel za kamaradem na origo servis OBD diagnostiku aby jsme udelali nucenou regeneraci, ale právě se přerušila kvůli nedosažení vysoké teploty, tak jsme se podívali na teploty čidel a hlásí čidlo před DPF - 273.0 C i na mojem piratskem VAGU ( obrazky ) takže nucena regenerace přes diagnostiku nejde udělat. Zkusil jsem to auto prohnat na dálníci a regenerace se dokončila, DPF kontrolka zmizla, ted takhle 1x za měsíc regeneruji DPF. :/ Nejdřív jsem si myslel že to může být chipem, tak jsem poprosil kluky, jestli mi to nemohou nahrát zpátky do originalu bez chipu i s egr ON, zkoušel jsem s tim jezdil a spotřeba byla ješte horší. takže jsme to dali zpátky . egr OFF + chip.
Auto jsme ješte zkoušeli i logovat za jízdy vše bylo v pořádku u kluku od GTSPORTS.
Dnes jsem koupil teplotní čidlo před DPF, které jsem vyměnil a nic se nezmenilo, spotřeba stále stejně vysoká, ješte jsem slyšel něco o přizpůsobení čidel, ale to jsem v diagnostice nenašel. Auto dela jako by o nich nevedelo mi příjde.
Fakt už nevím co s tím prosím nějaký řešení vědel by někdo? děkuji.
Už fakt nevím co s tím tak prosím o radu.
Dovezl jsem auto z Německa passata b7 2.0 TDI 2013. Po měsící odešel EGR. vím že se před 40t km už jednou měnil a vím že na to tyhle auta trpí, tak jsem nechal softem odpojit egr a rovnou i chipnout auto stage 1 od chiptuning, dale se odpojila i víříva klapka, a zaslepil jsem co je na obrazku, prý tudy vedou spaliny zpět. ( obrazek )
poté jsem jezdil s krásnou spotřebou 4 - 5l. Cca po měsící z ničeho nic se zvýšila spotřeba a ted jezdím za cca 7litru a to s hoodne lehkou nohou. dá se s tim jezdit po meste i za 5litru ale to fakt jen lechtam pedál, při vetší rychlosti na dálnici na 6q 130/h mám spotřebu 10-11litrů. Takže ted jezdím na spotřebu, jde tam více nafty a mam často ucpané DPF. Když se poprvé rozsvítilo DPF, tak jsem jel za kamaradem na origo servis OBD diagnostiku aby jsme udelali nucenou regeneraci, ale právě se přerušila kvůli nedosažení vysoké teploty, tak jsme se podívali na teploty čidel a hlásí čidlo před DPF - 273.0 C i na mojem piratskem VAGU ( obrazky ) takže nucena regenerace přes diagnostiku nejde udělat. Zkusil jsem to auto prohnat na dálníci a regenerace se dokončila, DPF kontrolka zmizla, ted takhle 1x za měsíc regeneruji DPF. :/ Nejdřív jsem si myslel že to může být chipem, tak jsem poprosil kluky, jestli mi to nemohou nahrát zpátky do originalu bez chipu i s egr ON, zkoušel jsem s tim jezdil a spotřeba byla ješte horší. takže jsme to dali zpátky . egr OFF + chip.
Auto jsme ješte zkoušeli i logovat za jízdy vše bylo v pořádku u kluku od GTSPORTS.
Dnes jsem koupil teplotní čidlo před DPF, které jsem vyměnil a nic se nezmenilo, spotřeba stále stejně vysoká, ješte jsem slyšel něco o přizpůsobení čidel, ale to jsem v diagnostice nenašel. Auto dela jako by o nich nevedelo mi příjde.
Fakt už nevím co s tím prosím nějaký řešení vědel by někdo? děkuji.
Re: teplotní čidlo před DPF
No mam nějakou činu vcds 20.4.1. ale zkoušeli jsme to už i přes origo servisovanou diagnostikou.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplotní čidlo před DPF
Viděl jsem, to je ok, v tom problém nebude.
Problém bude v SW řídící jednotky. Máš ten současný soubor co je tam nahraný? Můžu to zkontrolovat.
Problém bude v SW řídící jednotky. Máš ten současný soubor co je tam nahraný? Můžu to zkontrolovat.
Re: teplotní čidlo před DPF
To nemám, dělali mi to kluci z GTsports, chipovali mi to, je tam egr off a vířiva klapka, potom jsem je prosil aby mi nahrali original a bez chipu, a byla spotřeba ješte vyšší, dá se nějak získat to co tam mám abych ti to poslal ?
stačí mi udelat záloha řidici jednotky ve vagu?
stačí mi udelat záloha řidici jednotky ve vagu?
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplotní čidlo před DPF
Ve VCDS to bohužel nejde
Pokud na to nic nemáš, tak jedině se zastavit osobně - Praha Praha Dejvice. Kdyžtak napiš do SZ
Pokud na to nic nemáš, tak jedině se zastavit osobně - Praha Praha Dejvice. Kdyžtak napiš do SZ
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoká spotřeba passat b7
Témata jsem sloučil, protože se jedná stále o stejný problém a je to duplicitní téma. Vůbec nerozumím, proč tu bylo druhé téma? Nebyl přece problém doplnit chybějící informace do původního tématu