Dobrý den,admin píše:téma bylo rozděleno a doplněno. Původní téma tady
Pro přehlednost jsem všechny problémy uvedl zde do prvního příspěvku:
zdědil jsem OII, 1.9 TDi 77kW, kód motoru BXE, VIN TMBGS21Z172015090, byl proveden chip.
Závady v řídící jednotce:
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická
info o závadì:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 340479 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 11:59:39
info o závadì:
Otáèky: 2268 /min
Rychlost: 104.0 km/h
Výkon/klapka: 54.9 %
Napìtí: 14.36 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2029.8 mbar
Tlak: 1560.6 mbar
000665 - regulace plniciho tlaku
P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno
info o závadì:
Stav závad: 01110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 340512 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2000.00.00
Èas: 15:42:56
info o závadì:
Otáèky: 2268 /min
Rychlost: 103.0 km/h
Výkon/klapka: 65.9 %
Napìtí: 14.06 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2193.0 mbar
Tlak: 1621.8 mbar
měnil se EGR, měnilo se turbo a mám z vrakáče blok magnetického ventilu (6Q0906625E). Nic nepomohlo. Když mám nyní diagnostiku, mám nějaká data snímat, aby se zjistilo co přesně to způsobuje? Auto je po chipu.
Děkuji za jakoukoliv pomoc.
k bodu č.4:
pokusil jsem změřit graf požadovaného a plnícího tlaku v místech, kde mě to padá skoro v 90% případech (bohužel při měření nespadlo). Hodnoty v grafu jsou v toleranci? Připomínám, že je udělaný chip (nemůžou být zadány nereálné požadavky?)
Od té doby jsem přetěsnil tandemové čerpadlo viz video:
https://www.youtube.com/watch?v=JonZVhSu7nI&t=215s
dále jsem zalepil výstup podtlaku dle videa:
https://www.youtube.com/watch?v=9xWjhk7Ji-Y
Při této úpravě jsem si všiml, že mám děravou vákuovou hadicibrzdného systému (1K0612041EE) - byla naprasklá hned u vakuové pumpy. Zatím brzdí bez problému (provizorné jsem opravil) => čekám na dodání dílu a vyměním => hadice vyměněna!