Dotaz na proplach motoru Fabie I

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lipan-pan
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 27 říj 2009, 20:50
Bydliště: okr.Opava

Dotaz na proplach motoru Fabie I

Příspěvek od lipan-pan »

Zdravím uživatele tohoto fóra.
Mám Fabii I , motor BME 47kw 1.2 . Najeto 201000km.Lze u tohoto auta provést proplach motoru bez jakých-koliv následků? Jezdím na Shell helix 7, výměna 7-7500km 10W - 40. Dík za každou odpověď. Lipan - pan
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Dotaz na proplach motoru Fabie I

Příspěvek od slovacek.milos »

ničemu neublížiš

letos jsem měl dva motory 1,3 a 1,4 ztráta komprese , podobný nájezd jak máš ty cca 6OOO + výměna oleje každý rok a zustává roztu stát

čím to že se zalepí ventily a nevrací se ? u 1,3 jsem vmlátil ventil kladivem, obrousil šl lehce motor krásně šel a ráno motor bez tlaku kladivo a vymlátit ventil ven (wallbash)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Dotaz na proplach motoru Fabie I

Příspěvek od roman1648 »

Proč to chceš proplachovat ? Bliká mazání nebo tak něco ?
Někdy je to spíše na škodu...
lipan-pan
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 27 říj 2009, 20:50
Bydliště: okr.Opava

Re: Dotaz na proplach motoru Fabie I

Příspěvek od lipan-pan »

Vše je v pohodě. Nic nesvítí,nebliká.Spotřeba oleje při tom nájezdu je asi 2.5 dcl. Jen se mi zdá, že je při výměně hodně černý.
Po výměně rozvodů(najeto necelých 100 000km), mi sem tam řetěz zarachotí. Mám počítat s výměnou?Ale jen , když to stojí v klidu více jak 3 dny.
Dík za odpovědi. Hezký den všem Franta
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Dotaz na proplach motoru Fabie I

Příspěvek od roman1648 »

Ona je tady náplň necelý 3L tak černej prostě je no, zkrátit interval výměny
Ty rozvody bych preventivně vyměnil protože jednou to necháš stát v kopci na kvalt,ozve se lup a už neodjedeš,nebo odskáčeš v lepším případě, tady se ty rozvody mění pěkně,jen prostě víc šroubků co drží ta prsa,jinak pohoda..
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“