Partner DW8 - špatnej plovák, nebo krátký sání??

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Behemot
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 15 říj 2021, 18:47
Kontaktovat uživatele:

Partner DW8 - špatnej plovák, nebo krátký sání??

Příspěvek od Behemot »

Partner 2005 s DW8kou, natlačená +- plná, po 840 km to začlo na dálnici cukat, na 850 byl sjezd, tak sem tam sotva doskákal, už to fakt přestávalo běžet, vybalil nádobíčko a začal čerpat z 50l bečky.

Skladba následující:
- ~400 km plně naložený+přívěsnej vozík zátěž 80 kilo, rychlostí kolem 80 km/h (kamioňáci měli radost :D ale ta mrcha prostě na větší rychlosti vibrovala/cukala); rafika palivoměru se lehce pohla někde po prvních 200 km
- ~300 km po dálnici středně naložený kolem 100-110 real
- ~150 km po holomócu a okolních okreskách

Nejsu schopnej podle projevů určit, esli je špatnej plovák v nádrži, nebo to má krátký sání a nedosáhne na dno. Už podruhý prokazatelně „došla“ když to ukazovalo eště čtvrtinu, tzn. asi 15 l. Jednou dotankováno lehce nad čtvrtinou, vešlo se tam asi 40 litrů. Dyž sem včera vybalil to nádobíčko, podle objemu co v bečce zbylo, než to začlo přetíkat, taky sem tam dostal s bídou 40 litrů. Podle internetůch to má mít nádrž na 60. (Proto sem to tam z té bečky ostatně nenalil dřív, čekal sem až to klesne pod poslední čárku, aby to nepřeteklo :o ) Pokud to po té dálnici mejma rychlostma bralo 5,5 a jinde 7 (oficiální průměr dle pažoutu 6,9), tak by to v zásadě odpovídalo ujeté vzdálenosti 850 km a asi 45 litrům.

Takže krátký sání?? Po posranejch malejch rozvodech, kdy uletěla řemenica ( :kol2: ), chcíplo po chvilce palivový čerpadlo, který se muselo vysekat a vyměnit. Tak je možný, že to nejak zkrátili třeba?
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Re: Partner DW8 - špatnej plovák, nebo krátký sání??

Příspěvek od JozefC »

:shock: (crazy)
Behemot
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 15 říj 2021, 18:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Partner DW8 - špatnej plovák, nebo krátký sání??

Příspěvek od Behemot »

To sem se toho dozvěděl :roll:

Každopádně asi sou dvě možnosti, buď je teda to sání (sací koš) v nádrži zvedlý, nebo - esli to nemá zpětný klapky na vedení - že by došlo k přehození sání a přepadu?

Nevim zatim jak přesně je tady to čerpadlo konstruovaný, nicméně takle opticky a podle projevů a schopnosti se odvzdušnit se mi zatím zdá, že to má dvě části - podávací, co to nacpe do filtru, a pak vysokotlakou vstřikovací. Obě hadice jdou k čerpadlu na nejaký příruby a pak dál do filtru, takže tady by se to dalo přehodit. Pokud to nemá ty zpětný klapky a jedinej rozdíl mezi sáním a přepadem je, že jedno je níž a druhý výš, tak by to bylo vono.

Pokud to zpětný klapky má, tak bude asi něco na sacím košu a bere jenom do vejšky čtvrtiny nádrže.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“