A8L D4 4,2TDI 258kW, nenačtou se 3 vstřiky...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machradek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02 črc 2006, 12:31

A8L D4 4,2TDI 258kW, nenačtou se 3 vstřiky...

Příspěvek od machradek »

Zdravím, mám tu jednu (pro mne) záhadu u mé A8L D4 4,2TDI 258kW. Ze dne na den mi auto začalo jet úplně nahovno, tak jsem připojil vag a v podstatě nic extra za závady jsem nenašel. Vyjma čidla teploty výfukových plynů na jedné řadě válců. Ale když jsem zkoušel načíst vstřiky v základním nastavení, (tam jak se kódují) tak 3 z nich se vůbec nenačtou.
Tzn., zřejmě tedy nejedou 3 vstřiky, předpokládám ty co nejdou načíst, tedy pro 2,3 a 8 válec. Měřením ohmmetrem jsem ze zoufalství naměřil ohmicky cca 170k odpor jak u zdravého tak těch "vadných". Spíše jsem skoušel, zda-li nemají zkrat, teď mě napadá, že jsem měl spíše měřit proti kostře a ne piny proti sobě... zítra přeměřím. Jedná se o piezo vstřikovače.

Nic jiného se mi nepodařilo zjistit. Ještě jsem podezříval nějakou havěť typu kuna apod., ale nic jsem neobjevil po cestě od vstřiků až k motorové jednotce, ani vlastně nikde jinde. Kabeláž, konektory, vše vypadá ok. Nezdá se mi, že by čidlo teploty výfukových plynů mělo mít souvislost nebo že by najednou odešli 3 vstřiky se mi taky tedy nezdá... najeto 140tis km, tedy nic extra. Nějaký nápad? 


Díky moc.
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Re: A8L D4 4,2TDI 258kW, nenačtou se 3 vstřiky...

Příspěvek od Schnapi »

Se 4.2 jsem ještě čest neměl, ale spíš otázka proč se koukáš na vstřik v základním nastavení a né v měřených hodnotách? Pokud jsi koukal na kabeláž až k jednotce měl jsi odpojený štekr od jednotky jestli se tam nedostala voda? Zažil jsem když padly 2 vstřiky najednou.. nedělal jsi gumičky na vstřikách?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“