Octavia I udaje z cidla teploty pro ŘJ/budíky

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 28 úno 2006, 23:19

Octavia I udaje z cidla teploty pro ŘJ/budíky

Příspěvek od Ladis001 »

Ahoj. Může mi prosim někdo poradit kde ve Vagu - pod jakým kanálem najdu realnou teplotu chladící kapaliny pro RJ motoru a kde pro Budík teploty na palubce? Řeším problém na Octavii I 1.6 75kW BFQ, Už třetí čidlo, ale při delší jízdě se pustí obě sahary na 2. stupeň. Budíky drží na 90 a ve vagu v motorovce (01) kanal 002 je vždy max 82. Rád bych tedy porovna co vlastně z čidla leze pro RJ a pro palubku. Děkuji
Naposledy upravil(a) šulda dne 11 pro 2021, 23:08, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Re: Octavia I udaje z cidla teploty pro ŘJ/budíky

Příspěvek od rami »

Snad nebudu moc kecat.
pristrojovka 3/1 a 50/4
motor 4/3 a 11/2

Zkus kouknout ale bez zaruky :)
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 28 úno 2006, 23:19

Re: Octavia I udaje z cidla teploty pro ŘJ/budíky

Příspěvek od Ladis001 »

Díky. Zítra vyzkouším
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: Octavia I udaje z cidla teploty pro ŘJ/budíky

Příspěvek od Source »

Inak potom aj budíky sa dajú upraviť aby ukazovali teplotu reálnejšie, ručička stojí od 74 do 108 na 90. Väčšinou to upravujem tak aby to bolo od 85 do 95 aby to stálo na 90, je to potom celkom presnejšie a máš lepší prehľad o reálnej teplote motora
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia I udaje z cidla teploty pro ŘJ/budíky

Příspěvek od prka »

v přístrojovce je to 3/1 a 50/4
v motorovce je to např. 1/4, 2/4, 5/4, 7/4, 12/4
4/3 je skutečný počátek vstřiku, 11/2 je požadavek na plnící tlak turba
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“