Golf 5 147KW 2,0TFS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 5 147KW 2,0TFS
Ahojte znami kupil G5 147KW 2,0TFSI kod motora nevim ...urobil som mu tam bežny oil servis s filtrami daval som tam to čo bolo na nalepke čiže shell 10w60 racing a za cca 4tis km liter oleja fuč robil som mu pneuservis bežne som tam kukol objednal 1L dolial 2mesiace okaj a vypisalo mu toto vid foto..oleja je udajne dost, auto jazdi v zahraniči čiže nemam ako mu poradit..ale za opytanie tu nič nedam
- Přílohy
-
- 264832972_422517652873431_1858620767179869131_n.jpg (74.9 KiB) Zobrazeno 2460 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
no hlavně by chtělo zkontrolovat jestli to opravdu maže, než to někde zadře
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
ano to mi je jasne dat budík a odmerat to ale niečo tam predsa bude len za zavadu chcel by som trochu naviest na čo sa pripravit,,vana dole a pozret saci koš-telefon to je jasne.. ale čo dalej ak to bude všetko v cajku ?
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
Než se tady vyptáš,je to zadřený.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
rozumiem maš pravdu ,ale že už to nesvieti(ale aj tak sa to musi vyrešit) auto vidim raz za 3mesiace..keby je to auto tu z okolia tak keby sa nepride na dovod svietenia vyhadzovania tej "kontrolky" by nešlo na cestu len nie vždy to je jednoduche "servisovat" auto na 1000km
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
Hodně štěstí, ale věř že vyčištěním koše ani výměnou čidla to nevyřešíš,taky jsem si to zprvu myslel, pomalu ho připrav na výměnu motoru
Až dáš budík,pochopíš,na volnoběh to bude mazat nula nula hovno, v otáčkách tak 1,5-2bar
Naposled jsme takto řešili Q5ku s tímto zázračným motorem, někde tu mám vlákno na to mrkni sám:
viewtopic.php?t=177400
Auto mu stálo několik měsíců u baráku,sháněl sháněl a sehnal hovno, dopadlo to výměnou repas motoru a turba snad za 110tis. , opravdu super kupy tyto káry
Až dáš budík,pochopíš,na volnoběh to bude mazat nula nula hovno, v otáčkách tak 1,5-2bar
Naposled jsme takto řešili Q5ku s tímto zázračným motorem, někde tu mám vlákno na to mrkni sám:
viewtopic.php?t=177400
Auto mu stálo několik měsíců u baráku,sháněl sháněl a sehnal hovno, dopadlo to výměnou repas motoru a turba snad za 110tis. , opravdu super kupy tyto káry
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
A ten,co s tím jezdí,neumí číst ,co mu to píše? Pak je to opravdu na motor.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
K nám to taky přijelo že "vyměnit olej a filtr" že ženský to tam občas hlásí nějaké "pressione dell'olio" , nejhorší že prostě blbí,neznalí kupující naletěli znalému ostřílenému bazarníkovi, kterému když volali tak jim doporučil ihned vyměnit olej a filtr a že kdoví kdy to ti taloši dělali, no, tak se to udělalo, problém pokračoval, tak mu volali znovu, načež jim řekl že pokud už někdo měnil olej,a´t si to řeší on, prostě zmrdi
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
Dakujem ti Roman. prečital som cele vlakno v odkaze,už to len vysvetlit zakaznikovy abe strany mince a nech sa rozhodne sám..max mu spravim bežnu kontrolu nech to neni ozaj daka pytomost len, zmerat tlak atd ..ale ako som sa dočital zrejme je to jasne tie auta stoja u nas 5tis € 150tis kč cca už a davat do toho druhy motor z neznamim povodom to už by bolo vhodnejšie urobit ten povodny nech viem na čom človek je ,,ale je to nerentabilne zrejme ... Vdaka za ohlasroman1648 píše: ↑14 pro 2021, 09:18 Hodně štěstí, ale věř že vyčištěním koše ani výměnou čidla to nevyřešíš,taky jsem si to zprvu myslel, pomalu ho připrav na výměnu motoru
Až dáš budík,pochopíš,na volnoběh to bude mazat nula nula hovno, v otáčkách tak 1,5-2bar
Naposled jsme takto řešili Q5ku s tímto zázračným motorem, někde tu mám vlákno na to mrkni sám:
viewtopic.php?t=177400
Auto mu stálo několik měsíců u baráku,sháněl sháněl a sehnal hovno, dopadlo to výměnou repas motoru a turba snad za 110tis. , opravdu super kupy tyto káry
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
Jaký je vůbec kód motoru?
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
Mě se líbí, jak prodají vozidlo stylem "jak stojí a leží" a je to, pak nastane problém, nový majitel ho někde začne řešit a tam z toho mají žaludeční vředy + zamotanou hlavu.roman1648 píše: ↑15 pro 2021, 07:33 K nám to taky přijelo že "vyměnit olej a filtr" že ženský to tam občas hlásí nějaké "pressione dell'olio" , nejhorší že prostě blbí,neznalí kupující naletěli znalému ostřílenému bazarníkovi, kterému když volali tak jim doporučil ihned vyměnit olej a filtr a že kdoví kdy to ti taloši dělali, no, tak se to udělalo, problém pokračoval, tak mu volali znovu, načež jim řekl že pokud už někdo měnil olej,a´t si to řeší on, prostě zmrdi
Takhle jsem měl kdysi problém s manželkou zákazníka, koupili bazarovou pastičku a já jsem měl na začátku opravy určit že to nemá cenu, auto se mělo "střelit" a už mohla jezdit "novým", tak jsem jí řekl milá zlatá jestli se chceš po někom hojit, tak po původním majiteli, o těch prasárnách musel vědět a po bazárníkovi jako po garantu prodeje, no to bylo, prej s tímhle na mě nechoď, to by nemělo cenu a podobně...
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
No, my byli tehdy celkem v podezření že si jakože vymýšlíme abysme z nich vyrazili peníze , říkám, hele, sbalte si to, zaplaťe co jsme udělali a odejzd, pak si to nechali analyzovat ještě tam tam tam, asi nezjistili nic jiného než že je motor KO,tak to jak dlouho stálo a pak to stejně museli nechat opravit za balík, ale nakonec jsem byl i rád že se to řešilo jinde, protože to jsou zrovna takoví zákazníci kteří si myslí že když vyměnili motor, mají nové auto a měl bys za to ručit dalších 10 let..
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
Tohle je častá věc, plácání po zádech, to je v pohodě, pak se zavolá mechán, který se do toho pustí a když zjisti o co gou a dá resumé, tak je zloděj on. Lidé nechtějí zodpovědnost, koupil jsem to blbě? Zato nemůžu a tak hledám viníka. stejně by mne zajímalo, jak se prodávají bývalé skvosty se svými drahými konstrukčními lapsy , kterých je plný internet , ale nový majitel musí hlouběji až k objektivním mechánům, kteří mluví pravdu. Ale ono jde o rozdíl i v prodeji v bazaru, zde je to jen zprosředkování/tzv. komise/, nebo poté na bazárníkovi na plnou zodpovědnost..Proto neinformovaní lidé jsou lovná zvěř , která zabere..Ale třeba už jsou nějaké změny....
nepropadat panice...
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
Konkrétní kod motoru by mě taky zajímal, ale bude to něco z řady slavný EA888. To že to pomalu žere olej a nikdo nehlídá jeho hladinu, kterou to čidlo ve vaně většinou nahlásí až když je to na měrce pod minimem, to jsou začátky toho, že to díky nedostatku oleje přidře nejvíc náchylnej vršek, až to pak nemá tlak ani s dostatkem oleje, kdy už je pozdě na "levná" řešení ...
Pokud není KO odlučovač oleje s kombinací PCV, jsou to tady vždy ucpané drenáže stíracích kroužků (kroužky jsou přitom volné v drážce), které prostě neodvádí dost oleje ze stěn válců a to je začátkem kruhu olejové spotřeby. Podcenění velikosti drenážních otvorů stíracích kroužků v kombinací s EGR a tedy zatížení oleje, přičemž jsem si na 99% procent jist, že to bylo uděláno hlavně proto, aby vůbec ziskali homologaci na EU5 u těhle motorů z 2009-2011-2015, když ty kroužky jsou nové. Ony totiž zajistí díky těm dostatečně nesetřeným stěnám válců nižší třecí ztráty ... Co bude za pár tisíc km nikdo neřešil ...
Prostě vidět "koupil auto a ono to po pár tisíc km nemá olej" vždy smrdí průserem ...
Pokud není KO odlučovač oleje s kombinací PCV, jsou to tady vždy ucpané drenáže stíracích kroužků (kroužky jsou přitom volné v drážce), které prostě neodvádí dost oleje ze stěn válců a to je začátkem kruhu olejové spotřeby. Podcenění velikosti drenážních otvorů stíracích kroužků v kombinací s EGR a tedy zatížení oleje, přičemž jsem si na 99% procent jist, že to bylo uděláno hlavně proto, aby vůbec ziskali homologaci na EU5 u těhle motorů z 2009-2011-2015, když ty kroužky jsou nové. Ony totiž zajistí díky těm dostatečně nesetřeným stěnám válců nižší třecí ztráty ... Co bude za pár tisíc km nikdo neřešil ...
Prostě vidět "koupil auto a ono to po pár tisíc km nemá olej" vždy smrdí průserem ...
Re: Golf 5 147KW 2,0TFS
Píše Golf 5 viz i budíky. Tam bude ještě BWA.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER