Pneuservis, kompresor.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pneuservis, kompresor.
Aloha kluci. Do garaze si budu porizovat zouvacku a vyvazovacku, bude to na 230V, nejake uplne obyc stroje, tzn. co nejlevnejsi, bude to jen pro moji potrebu a rodinu, takze to nepojede nikdy dele nez hodinu tydne. Jaky kompresor? Bude stacit nejaky 100L? Jeste otazka, 2 pist, 3 pist nebo muze byt i ten bezolejovy?
Naposledy upravil(a) šulda dne 16 pro 2021, 20:14, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Re: Pneuservis, kompresor.
Ak len pre seba, tak postačí aj 100l , aj keď to bude hučať nonstop, , ak používaš aj pneu náradie. Čo je viac dôležité je množstvo dodávaného vzduchu. Čím viac tým lepšie.
Re: Pneuservis, kompresor.
Stačilo by vystupny vykon 365l/min ? Nebo hledat vic?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Re: Pneuservis, kompresor.
To musíš podle spotřeby těch strojů. Takže jsi zjisti co ty stroje potřebují a dle toho pořeším kompresor.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Pneuservis, kompresor.
100L je málo, to fakt pojede nonstop a třeba při odrážení ohnilého plecháče budeš muset čekat než to dofecuje, za mě aspoň 150-200L, opět je to o tom co do toho chceš investovat, zouvačku s přítlakem protože některý nízkoprofiláky bez toho prostě neobuješ...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Pneuservis, kompresor.
já bych třeba i ten 100l vzal, ono přezuješ a než dofouká tak klidně můžeš vyvážit atd... sám jedu pneuutahováku na 50l a dvě kola dá než potřebuje dofoukat
e: případně bych udělal rozvod vzduchu a kompresor uklidil někam kde mi nebude vadit hluk
e: případně bych udělal rozvod vzduchu a kompresor uklidil někam kde mi nebude vadit hluk
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: Pneuservis, kompresor.
Taky jsem se trápil s malým kompresorem. Po jednom nebo dvou kolech foukal jako zběsilý, na zouvačce už to byla vyloženě bída, hlavně při odmačkávání přilepených patek. Byl celý žhavý. Poté, co takový kompresor kamarádovi zapálil stodolu (byl pouze v zásuvce!), šel pryč. Tak jsem hledal nějaký použitý Orlík, ale ten má docela silný motor a já mám slabší jističe. Tak jsem nakonec koupil nový velký dvouválec Atmos Perfect 4/150 v akci. Je o hodně tišší než Orlík a výkon perfektní. Saje 810 litrů za minutu, dodává 650 litrů. Ještě k němu chci přidat 100 litrový vzduchojem (koupil jsem návěsový fungl nový se škrábancem za asi 600), aby nemusel spínat častěji. Dělají i verzi s 270 litrovým vzdušníkem, takže mu nijak neublížím. Mám ho asi 5 let a až na krycí mřížku řemenů (vibracemi se uvolnilo pár svárů) absolutně bez chyby. Pokud máš i 380 V, tak vřele doporučuji.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Re: Pneuservis, kompresor.
Samotná prezúvačka extra spotrebu nemá. Tam je len pneumatický valec na pätku +- príslušenstvo. Prietok ti treba hlavne na dofuk kolies + náradie okolo. Ak pracuješ sám a máš hobby stroje, postačí aj 365l, ale s odretými ušami. Osobne by som išiel, ako bolo vyššie spomenuté do 150/200l, prietok cca 450, tlak 10 bar 2 valec. To už je komfortná práca a nehučí to furt . Takisto je dôležitý rozvod. Ak budeš fungovať na 8mm hadici nevyužiješ praví výkon vyšší prietok bude zbytočný. Hadice aponň 10mm, ideálne 12.. vnútorný priemer . ak rozvod na stenu, potom rúry 3/4 coll a budeš pán. Ak to chceš mať top, pripoj do sústavy odkaľovač a zvlášť vetvu s primazávaním len na náradie. Vtedy budeš cítiť, čo skutočne náradie dá . Mám známeho, čo má 1400nm hazeta na kolá a uvoľní menej ako moje CP so 700nm, lebo funguje na oranžovej hadici z Kelly Ale všetko je vecou financii, aj keď tuto investuješ na roky a konfortu práce pre seba.
Re: Pneuservis, kompresor.
Ok, děkuji za informaci, no, zouvačku a vyvažovačku jsem chtěl do cca 55-ti tkč a do 12 ti tkč kompresor, zkusím tedy kouknout na něco dražšího = snad i lepšího . Neřešil bych, ale nastal rozvrat v rodině a zákaz vstupu do dílny, tak se udělala plechaňa 6 x 6 m a do ní musím vše nacpat včetně mého a manželčiného auta... 380V mám natažené, ale pod slabým jističem, proto bych chtěl zouvačku a vyvažovačku na 230V a třeba ten kompresor klidně i na 380V . Popravdě mi nejde o nic profi, je to na občasné použití, ale baví mě to a po zbytek života budeme mít auta, takže to klidně může být na delší dobu. Na to pomocné rameno jsem koukal, ale dokoupil bych ho časem, většinou chtějí cca 15tkč doplatek.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Re: Pneuservis, kompresor.
Jak jsem psal, je to všechno o penězích a co s tím chceš dělat, na dílně máme 270L Abac dvouválec pomaloběh s motorem 2,2kw a zvládá to luxusně,dřív jsme měli velkého Orlíka ,ano byl výkonnější ale taky měl motor 7,5kw takže při zapnutí probliknuly zářivky , doma na motorky mám 50L Parkside z Lidlu a bohatě mi stačí
Pokud to máš doma a máš blízko sousedy,volil bych určitě něco tiššího,dneska je nabídka obrovská, ale opět....ty ceny
Pokud to máš doma a máš blízko sousedy,volil bych určitě něco tiššího,dneska je nabídka obrovská, ale opět....ty ceny
Re: Pneuservis, kompresor.
Asi bych neváhal a vzal tenhle. Časem si můžeš přidat další vzduchojem a jsi vysmátý.https://stroje.bazos.cz/inzerat/145981002/kompresor.php
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...