2.7 biturbo quattro zavarenie dif

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

2.7 biturbo quattro zavarenie dif

Příspěvek od Fenix9555 »

Pozdravujem vás idem sa opýtať pomôže mi na drag keď za varím aj predný diferenciál?? Auto je manuál quattro o výkone 820 HP
Vzadu mam zavareny dif auto je čisto len na šprinty ak chodíte na dragwars poznáte

No chcel by som trocha vylepšiť štarty :kol1:

Bude to mať nejaký efekt?? Lebo teraz mi ťahajú zadné kolesá naraz a predné prepína
A keďže Quatro je 60 na 40 pomer tak by som mohol docieliť lepšie štarty?? Ďakujem sa rady a pekný silvester želam :)
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: 2.7 biturbo quattro zavarenie dif

Příspěvek od RAPIDmen »

neporadim ale je černa alebo resp foto :D asi som to par krat videl na power feste v TN ..velky IC vpredu "integrovany" v narazniku :D
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Re: 2.7 biturbo quattro zavarenie dif

Příspěvek od dist01 »

jestly to mas na sprinty tak muzes zavarit zadni diferak
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: 2.7 biturbo quattro zavarenie dif

Příspěvek od Pája 19 »

dist01 píše: 31 led 2022, 07:59 jestly to mas na sprinty tak muzes zavarit zadni diferak
Kdybys aspoň nebyl línej číst... :roll:

Spíš bych řešil to 60:40.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“