Ford C max 1,6 TDCi 80 kW G8DB

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lacike
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 16 pro 2009, 11:05
Bydliště: Povazska Bystrica

Ford C max 1,6 TDCi 80 kW G8DB

Příspěvek od lacike »

Zdravim
Ak by mal niekto skúsenosť poprosím radu
Rozsvietila sa kontrolka Pisalo chybu
P0490-21 vysoká hodnota ridiciho obvodu egr
P042F-21 egr kontrol stuck glosed
Nenil sa egr ventil po cca 600km auto troch cuklo a strata vykonu
Kontrolka nesvietila na diag chyby

P2141 - 22 nízka hodnota ridiciho obvodu egr
P0488-21 závada výkonu polohy rizeni skrtici klapky sani
P0234-62 stav preplňovaný turbokompresoru
P024A - 22 rozsah výkonu obvodu A regulácie o toku chladiče plniciho vzduchu
P024B-21 regulácie obtoku chladice plniciho vzduchu A vazne
Po vymazanie chýb zatiaľ ok koncovka výfuku čierna môže to mať nejaký suvis z regeneráciu alebo DPF
Kódy čítané diag launch x431
Dakujem za každú radu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Ford C max 1,6 TDCi 80 kW G8DB

Příspěvek od roman1648 »

EGR jaký ? Ony ty druhovýroby moc nefungují,žádné,dávali jsme Valeo,MagnetiMarelli,Hella a nic nefungovalo,starší origo a šlape, nový origo myslím snad 12tis.... :x
lacike
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 16 pro 2009, 11:05
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Ford C max 1,6 TDCi 80 kW G8DB

Příspěvek od lacike »

Egr momentálne valeo
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Re: Ford C max 1,6 TDCi 80 kW G8DB

Příspěvek od joe »

Po výmene EGR je potrebné urobiť základné nastavenie. Bolo?
Cez IDS sa dá ventil ručne ovládať a súčasne sa zobrazuje stĺpcový graf polohy, takže pekne vidno, či ho v niektorej polohe nedrhne.
lacike
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 16 pro 2009, 11:05
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Ford C max 1,6 TDCi 80 kW G8DB

Příspěvek od lacike »

Základné nadtavenie egr sa nerobilo
Dnes ďalšia chyba
P2459-61 frekvence regeneracé filtru castic
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Ford C max 1,6 TDCi 80 kW G8DB

Příspěvek od roman1648 »

Já tam měl před svátky něco podobnýho, přijela klasická bazarovka, předpokládám že za to dali v německu tak 500E,rozsvítila se kontrolka motoru,padlo do nouze,DPF už nějaká druhoška,navíc kuchnutá což jsem zjistil posléze,EGR nějakej noname,podfukují vstřiky,jeden tekl,turbo vůli a hází olej,poslal jsem ji s tím pryč....ženská chytrá jak delfín,že to chce jen diagnosticky vyřešit (bazarnický moudra ),že novej DPF je za 7tis. a pořád nechtěla pochopit že to prostě fungovat nebude,že prodejce jí tvrdí jak je to super tak jsem to namontoval zpátky a nazdar,ať se s ní dohaduje někdo jinej...
Přílohy
IMG_20211124_163147.jpg
IMG_20211124_163147.jpg (42.5 KiB) Zobrazeno 3308 x
IMG_20211124_163143.jpg
IMG_20211124_163143.jpg (42.31 KiB) Zobrazeno 3308 x
Odpovědět

Zpět na „Ford“