1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Ahoj, po nastartovani auto divne tluce.Kdyz sundam trubku sani, tak je to slyset vic. Co to muze byt?
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Prodreny zdvihatko na vyfukovym ventilu
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Jo, sundal jsem hadici a triska to mocne, jde to vymenit zvrchu?
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Když se ptáš, jestli se mění hydroštel z jámy, tak to dej do servisu a tyhle starosti pusť z hlavy.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Diky.(
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Tak jsem sundal víko a na 3 valci je jedna vacka bez spicky a ma ostry hrany. Zase se blbe zeptam, mam vymenit jen tu vacku, nebo tam dat tu sadu? Vacka, hydrostely, saly, srouby. Diky za odpoved,.((
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
všeobecně se ví že pokud vyměníč vačku problém se časem opakuje, vždy musí být měněn i protikus i když vypadá dobře a to je hadroštel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
vačka nikdy nezmizí jen tak to je až následek vadnýho hydroštelu
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Kdysi jsem viděl jakýsi předpis že s každou druhou výměnou rozvodů nový hydra, jenže to nikdo nedělá tak to tak dopadá
Na druhou stranu je s podivem že ty PD vůbec vydrží to co vydrží když se vůbec zváží ta celková konstrukce motoru atd
Na druhou stranu je s podivem že ty PD vůbec vydrží to co vydrží když se vůbec zváží ta celková konstrukce motoru atd
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
No preventivně měnit věci. Zase na druhou stranu, víš jak to je.
Originál z fabriky drží a pokud není důvod, tak na nic nešahat.
Teď teda nemyslím konkrétně hydra, tam bude logicky nějaká životnost, ale tak všeobecně.
Originál z fabriky drží a pokud není důvod, tak na nic nešahat.
Teď teda nemyslím konkrétně hydra, tam bude logicky nějaká životnost, ale tak všeobecně.
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Oc2 BKD.
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Tak u tech 3 obrousenych byli hydra uplne prohnuty, takze jsem dal vsechny. Ina po 150 korunach, neni co resit. Jinak si taky rikam, co ta vacka za 3rokju vydrzi. Origo stoji 17.((
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Vačku si bral od koho ja som mal tu pred mesiacom to iste ...auto si mal s DPF či bez DPF (lebo potom tam sa podla toho rieši aj vačka) ja som mal z DPF a moja cena velkoobchodna pre vačku INA 190€ tj cca 5500-kč..preto sa čudujem ktora vačka by bola okolo 100€ + -
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Ony jsou výrobce AE,Campro atd ale jak to funguje nebo co to vydrží,těžko říct no
Já dávám INA a fungují ( zatím )
Já dávám INA a fungují ( zatím )
Re: 1,9 pd BLS MLATI DO SANI
Kluci montovali jste někdo vačku Borsehung ?
Jeden klučina u nás koupil za pár korun GV a chce to po mě přehodit, díly dostal prý k autu že to bubnuje do sání,s tím to kupoval, dali mu k tomu vačku,hydra,šály,gufero,těsnění pod tandem,rozvody....prostě komplet
Já jen aby ta vačka nějak nezlobila, je to BKC bez DPFka
Jeden klučina u nás koupil za pár korun GV a chce to po mě přehodit, díly dostal prý k autu že to bubnuje do sání,s tím to kupoval, dali mu k tomu vačku,hydra,šály,gufero,těsnění pod tandem,rozvody....prostě komplet
Já jen aby ta vačka nějak nezlobila, je to BKC bez DPFka
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice