demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od MirekX »

Omlouvám se za debilní dotaz, ale používáte nějaký stahováky nebo háčky? Ty kabely tam strašně drží. Benzíny moc neřeším, ale jakou na to máte metodu? Díky moc :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od roman1648 »

Nadávno jsem dělal Rapida 63kw, pravda,drží to jak čert,šlo mi to dlouhýma špičatýma kleštěma takovýma :

https://www.tme.eu/cz/details/knp.26122 ... gJcxvD_BwE
balon
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 13 led 2016, 07:35

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od balon »

Já jsem si na to ohybal specialně drát (zhruba tvar podle origo připravku) tim jsem udělal první svíčku. Pak mi kamarád řek, zě to dělá přesně takovejma kleštěma jako v odkaze nademnou. A těma jsem udělal ostatní 3 zhruba za stejnej čas jako tu jednu😄
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od Tomas.cz »

Orginální tahám tenkýma kleštičkama, ještě snad po pradědovi z 1. republiky kdy měl živnost, ale náhradu od NGK ta tam držela jako prase a rozpadla se na dvě půlky...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od roman1648 »

No, to je právě to, že člověk se může u takový banální operace pěkně zadrbat a ještě bude za vola co "neumí ani svíčky vyměnit" :roll:
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od MirekX »

Díky, já to právě zkoušel všelijak a nakonec jsem to nechal na příště. :D
Kleštěma taky, jednu fajfku jsem asi utrhnul tu kovovou trubku od zbytku, protože tu povysunu po kabelu nahoru asi 1cm ale kabel stejně dole drží.. (noteeth). Zkusím nějaký hák ale to je fakt strašný. Je to 8let starý ještě vše origo najeto 55 tis. Kdybych utrh aspoň jednu, ale ne a na 3 a 4 za turbem krásný přístup..... :lol:
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od Tomas.cz »

Nevím kolik km ročně vozidlo momentálně najede, ale ještě máte cca 5tkm čas :)
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od JARDA2 »

kleštěma se zahnutejma špičkama a hlavně tahat stejnoměrně rovně, nikam nepáčit, kabel je hned posmrti.oni by ty fajfky měli být mázlý nějakou srágorou aby se nepřipejkali.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od slovacek.milos »

vemu fajku kleštěma točím doleva doprava a táhnu až de, pak stříkám dovnitř fajky silikon, svíčky jsem nikdy neseřizoval, jakože dotáhnout na uhel k ventilu a nikdy nic necukalo ani se nikdo nevrátil, jediný problém jsem měl já s občasným pocukem který jsem snad po dvou letech vyřešil odtrhem u O9 na O7 mm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od MirekX »

No mám čas cca 1 rok, je to auto rodičů. Jako svíček už jsem vyměnil spoustu od motorek auta samo taky ale tedy 1,2 TSI ještě ne. že to šlo kolikrát hodně blbě to jo, ale tohle jsem ještě neviděl... Asi si radši vezmu nový kabely a použiju větší sílu..
Minule 1,4 TSI ale krása, tam jsou moduly nad svíčkama to šlo krásně.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od Source »

Nemala by sa aj tu pouzivat ta specialna pasta od vw aby sa presne toto nestavalo ? Aby cidvky/kable isli pekne vybrat
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od Tomas.cz »

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od ROMEK »

toto byval problem aj u HTP ked sa dlho s fajkama nehýbalo človek ked nemal ten spešl hák tak byl problem. Aj s ním to pekne mlasklo jak to bylo zalepené
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od MirekX »

Budu se muset po něčem podívat nebo něco zkusit vyrobit, děkuji za odpovědi :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Re: demontáž zapalovacích kabelů 1,2 TSI

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Používám ploché vybroušené kleště a koncovky namažu spec. pastou pro příště...
To je situace!
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“