Nemáte nekdo skusenosti s čističem katalizátora treba Pro-tec Oxicat aj liqui moly neco má len či to funguje a neni to placebo efekt. Mám tu C-Max a má vyšiu hodnotu CO vo vyšších otáčkach norma je 0,2% mám 0,38 nižšie nezleze skušal sem mu dávat aj očistec do vysokých otáček ale moc to nepomohlo. ostatné hodnoty su OK
Má to zmysel skušat alebo zháňat druhý katalizátor?
čistič katalizátoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čistič katalizátoru
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: čistič katalizátoru
Píšem už v inom vlákne tak iba výcuc:
Skrz vysokú dymivosť a mizerný záťah odspodu som skúsil čističe, čo sa dávajú do nafty. Čistiť "od konca", aby mi nejaký uvoľnený binec neupchal kat.
- Protec Oxicat - klesla o dosť dymivosť, zobudilo ju o niečo v nízkych otáčkach.
- JLM Diesel Turbo Cleaner - celkom zmizla dymivosť nad 1500 otáčok, výrazne menej píska turbo za tepla, za studena tiež menej no vtedy ho začujem. Začala na kvaltoch 1-3 ťahať doslova od voľnobehu. Na 4-5 si to nedovolím, tam neidem pod 1500. Klesla aj spotreba a zdá sa že o dosť. Presne zistím, až pôjdem dlhšiu trasu, ktorou jazdievam roky. Ako tretie som dal LIQUI MOLY Čistič naftových motorov. (Ešte je tam len pár kilometrov)
Snímam pomocou OBD II a Torque - klesla voľnobežná spotreba, celková spotreba, CO2 - aj keď neviem, nakoľko tomu CO2 cez Torque možno dôverovať.
EDIT:
Dolial som polku Metabondu ECO čo som mal doma hoci na oleji je už 5000 km, boli sme sa so ženou len tak povoziť aj do viacerých kopcov, viackrát som vymetal poriadne pavučiny (120 km/hod na trojke). Už ani raz neohlásilo chybu P0235 čo predtým robilo po pár sekundách s plynom na podlahe a spotreba spadla zo zhruba 6-6,5 l/100 km spred začiatku čistení na 4,5-4,9 l/100 km.
Na tých aditívach proste niečo je, aj keď to niektorí spochybňujú.
Skrz vysokú dymivosť a mizerný záťah odspodu som skúsil čističe, čo sa dávajú do nafty. Čistiť "od konca", aby mi nejaký uvoľnený binec neupchal kat.
- Protec Oxicat - klesla o dosť dymivosť, zobudilo ju o niečo v nízkych otáčkach.
- JLM Diesel Turbo Cleaner - celkom zmizla dymivosť nad 1500 otáčok, výrazne menej píska turbo za tepla, za studena tiež menej no vtedy ho začujem. Začala na kvaltoch 1-3 ťahať doslova od voľnobehu. Na 4-5 si to nedovolím, tam neidem pod 1500. Klesla aj spotreba a zdá sa že o dosť. Presne zistím, až pôjdem dlhšiu trasu, ktorou jazdievam roky. Ako tretie som dal LIQUI MOLY Čistič naftových motorov. (Ešte je tam len pár kilometrov)
Snímam pomocou OBD II a Torque - klesla voľnobežná spotreba, celková spotreba, CO2 - aj keď neviem, nakoľko tomu CO2 cez Torque možno dôverovať.
EDIT:
Dolial som polku Metabondu ECO čo som mal doma hoci na oleji je už 5000 km, boli sme sa so ženou len tak povoziť aj do viacerých kopcov, viackrát som vymetal poriadne pavučiny (120 km/hod na trojke). Už ani raz neohlásilo chybu P0235 čo predtým robilo po pár sekundách s plynom na podlahe a spotreba spadla zo zhruba 6-6,5 l/100 km spred začiatku čistení na 4,5-4,9 l/100 km.
Na tých aditívach proste niečo je, aj keď to niektorí spochybňujú.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: čistič katalizátoru
Ahoj nějaké zkušenosti s tímhle?
JLM Diesel Turbo Cleaner 500ml - čistič turba. Pomůže to turbu bez demontáže? Občas padne do nouze
JLM Diesel Turbo Cleaner 500ml - čistič turba. Pomůže to turbu bez demontáže? Občas padne do nouze