passat bmp tlaky ve válcích
Moderátoři: šulda, Moderátoři
passat bmp tlaky ve válcích
ahoj koupil jsem motor po repasu ale mám furt problém ho zprovoznit aby fungoval dobre. 1 tlaky ve válcích jsou 15baru - chytne jen když motor začne zhavit nebo když už ten den běžel jinak studeny start jak kdyby padala nafta , za jízdy jde motor ale normalne pouze bílé kouři a je citit nespalena nafta. mám problém vidět v té kompresi nebo muže být problém v nove hlavě kde jsou udělaná nova bronzová futra na vstriky a dobre to pak netesni?
Re: passat bmp tlaky ve válcích
Ty tlaky jsou málo. Aby motor byl v opravdu slušné kondici, měly by být tlaky zatepla aspoň 25.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: passat bmp tlaky ve válcích
15 bar ? To se divím že to vůbec chytne, tam musí být něco zásadně špatně
Co třeba to řešit s tím komu jsi zaplatil za repas ? Tam je ticho ?
Co třeba to řešit s tím komu jsi zaplatil za repas ? Tam je ticho ?
Re: passat bmp tlaky ve válcích
Jaký je tam těsnění pod hlavou? A zkus stříknout olej na kroužky, jestli není problém tam...
Oct asv 2000, DieselPower
Re: passat bmp tlaky ve válcích
I kdyby, tam bylo to nejsilnější tak to nebude mít tlaky 15 namísto 30
Re: passat bmp tlaky ve válcích
PD s OK žhavením jezdi i na 12bar
Jinak tento motor určitě není po repasu 15 baru = KO.
Jinak tento motor určitě není po repasu 15 baru = KO.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Re: passat bmp tlaky ve válcích
19 atm hranica opotrebenia,pri 18+ - mi to už vynechávalo za tepla u pumpáča.
Re: passat bmp tlaky ve válcích
Nějaký slušný BMP tu mám kdybys potřeboval
Re: passat bmp tlaky ve válcích
blby je ze to i ohrate bílé kouři a smrdí nespalenou naftou , pregumickovaval jsem to už 2x a stále se to děje nevim jestli to jde přes ty nový vložky na vstriky nebo si říkám ze v důsledku nízké komprese nedojde k dobrému spálení a jde část z toho ven nevim
Re: passat bmp tlaky ve válcích
Jestli to má opravdu 15bar tak můžeš gumičkovat jak chceš, to prostě normálně fungovat nebude...
A řešil jsi to teda s tím od koho máš ten "repas" motor ???
A řešil jsi to teda s tím od koho máš ten "repas" motor ???
Re: passat bmp tlaky ve válcích
jo resil pry kolik bych ty tlaky chtel mit ze to je vic nez dobry a kdyz jsem mu vysvetlil ze tak mozna pro benzin ne pro diesel ze ostatni motory co mam na dilne v jinych autech maj vsechny 25-30bar tak mi rekl ze to je blbost takze tak
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Re: passat bmp tlaky ve válcích
Si musi priznať že ti predal vylagrovaný motor ak je ten človek trocha pri zmysloch.
Re: passat bmp tlaky ve válcích
Jestli podle něho je 15 Bar u naftového motoru "víc než dobrý", pak pochybuji o jeho serioznosti a hlavně o tom, že tomu rozumí. I člověk s naprosto minimálními znalostmi o motorech musí vědět, jaké jsou optimální hodnoty kompresních tlaků.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: passat bmp tlaky ve válcích
Hele a není trochu divný že by to mělo všude přesně 15 barů? Ty motory když jsou v pohodě tak mají přes 30, když je v prdeli tak třeba jeden nebo dva válce, ale ještě jsem se nesetkal s tím aby to odešlo tak, že to má všude úplně přesně stejně to je podle mě píčovina.
Re: passat bmp tlaky ve válcích
Je fakt že takhle jsem nad tím nepřemýšlel ze má všude stejně 15 no ale je tu u mne jeden sharan má 12,14,13,12 a jezdi už rok co o tom víme jen žere blbě startuje a v nizkejch nemá výkon jelikož asi nemá co roztočit turbínu když se to pomalu rozbíhá.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K