Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, chci se zeptat, jakou hlavní funkci zastáva na koncernovejch CR motorech tohle pomocné elektrické čerpadlo chadící kapaliny? Jde mi o to, že už třetí nové čerpadlo po pár kilometrech hlásí chybu. Kabeláž zkontroovaná. Když jednotka hlásí chybu na čerpadle, tak je čerpadlo opravdu vadné - netočí se. Dával se 2x Pierburg a pak ještě najaká značka. Majitel už je z toho špatný, když je čerpadlo vadné tak auto většinou jede v nouzi. Majitel by chtěl čerpadlo vyřadit. Auto nemá nezávislé topení. V chladící kapalině je trochu nějakého bordelu, zřejmě jen klasické nekovové usazeniny. Několikrát byla už kapalina vypuštěna a přefiltrována, ale stejně po cca 100Km je čerpadlo vždy vadné. Po rozdělání čerpadla jsou kolem rotoru drobné usazeniny, ale jejich velikost nikdy není taková, aby mohla zapříčinit zaseknutí rotoru čerpadla. Díky
Naposledy upravil(a) šulda dne 18 led 2022, 19:00, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Autor nám "laskavě" zdělil o jaké auto se jedná. Úprava názvu témy.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od slovacek.milos »

třeba je to tak že po výměně dílu chladící soustavy se vždy dává nová chladící kapalin a na -37, dělám to tak min 15 let a nemám problém, když jsem kapalinu neměnil tak sem tam problém byl
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od Tomas6 »

U jakého auta, co to píše přesne za závadu? To čerpadlo je zaseklé či jinak mechanicky poškozené?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od tukydydes »

Čerpadlo jedině origo z autorizáku a při každém zásahu do Ch. okruhu vyměnit Ch. kapalinu.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od ROMEK »

take to vidim na skuseni originálu. Nedavno sem daval nejake snímače pierburg a nefungovali už jak nove reklamácie uznané. Na prvý pohled ťažká čína asi take začinaju prebalovat
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
martin.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 20 čer 2009, 15:10

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od martin.n »

Nepíšeš typ,motor,ani rok,ale koncernový CR mají i 2 el. čerpadla. První čerpá chlazení vzduchu,a druhe radiátor. Není to 1.6?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od Tomas6 »

Já řešil na O3 1.6tdi. Taky někdo měnil čerpadlo. Ke mně se to dostalo s tím že je vadné, ikdyž vyměněné, nebo že je vadná kabeláž, padalo to do nouze, psalo to závadu čerpadla, ale nakonec stačilo vyměnit baterku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od volvo pan »

Tam sou min 2,ne? Nebo to je jen k nez topeni,to u vany? Ještě na rozvodech pumpa,když se treba nezapoji ten štekr,tak to piše taky něco vo čerpadle a hazi chybu. Na 2l 140kw.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od dury2 »

Jedná se o Passata 3C kod motoru CBA (2.0 tdi CR). Auto nemá nezávislé topení. Kapalina se při výměně čerpadla také měnila. Před výměnou čerpadla se měnil i zanesený radiátor topení. Jedná se o čerpadlo co je u vany pod olejovým filtrem. Auto nemá nezávislé topení. Chyba je 009756 - čerpadlo se většinou netočí a pokud ano, tak třeba 2 až 3 vteřiny a pak stojí.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od volvo pan »

jo to je teda B7? To se chova,jak kdyby to šlo proti proudu,treba blbe hadice,ze by nekdo driv dal a nebo utrh kabel vod toho cerpadla a spojil opačně? jinak je divny,že by to takhle rychle odešlo. K egru nebo k dochlazovani po chcipnuti,kdyz je velka teplota bych tipnul,že to je.
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od valekf »

Vypust chladici, zavri, nalij varici vodu s tabletou do mycky, jed projet na provozni teplotu, vypust, cekuj co tece za sracky, pokud potecou furt postup opakuj. Az potece cista voda, nalij jen cistou vodu jed to projet a zas vypust, nalij g13. Vymaz chyby pojezdi, pokud furt bude hlasit chybu cerpadlo, kup originál, nic jinyho tam nefunguje, ciny, padelky atd... uz hodnekrat jsem narazil :)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od Source »

A hlavne koncern už má G12Evo, nie g13. Takže po preplachu ideálne najnovšiu g12evo, kedže g13 sa uz oficialne nedistrubuje vo vw
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
martin.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 20 čer 2009, 15:10

Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od martin.n »

Přesně tak G13 bych tam už nelil,přepaluje se,nahradila jí G12 evo.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od dury2 »

Díky za reakce, pořád jen ale zůstává nezodpovězena otázka: "Jaká je hlavní funkce elektrického přídavného čerpadla?".
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny

Příspěvek od Jirka. »

Koloběh vody a dochlazování motoru po vypnutí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“