Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Ahoj, chci se zeptat, jakou hlavní funkci zastáva na koncernovejch CR motorech tohle pomocné elektrické čerpadlo chadící kapaliny? Jde mi o to, že už třetí nové čerpadlo po pár kilometrech hlásí chybu. Kabeláž zkontroovaná. Když jednotka hlásí chybu na čerpadle, tak je čerpadlo opravdu vadné - netočí se. Dával se 2x Pierburg a pak ještě najaká značka. Majitel už je z toho špatný, když je čerpadlo vadné tak auto většinou jede v nouzi. Majitel by chtěl čerpadlo vyřadit. Auto nemá nezávislé topení. V chladící kapalině je trochu nějakého bordelu, zřejmě jen klasické nekovové usazeniny. Několikrát byla už kapalina vypuštěna a přefiltrována, ale stejně po cca 100Km je čerpadlo vždy vadné. Po rozdělání čerpadla jsou kolem rotoru drobné usazeniny, ale jejich velikost nikdy není taková, aby mohla zapříčinit zaseknutí rotoru čerpadla. Díky
Naposledy upravil(a) šulda dne 18 led 2022, 19:00, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Autor nám "laskavě" zdělil o jaké auto se jedná. Úprava názvu témy.
Důvod: Autor nám "laskavě" zdělil o jaké auto se jedná. Úprava názvu témy.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
třeba je to tak že po výměně dílu chladící soustavy se vždy dává nová chladící kapalin a na -37, dělám to tak min 15 let a nemám problém, když jsem kapalinu neměnil tak sem tam problém byl
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
U jakého auta, co to píše přesne za závadu? To čerpadlo je zaseklé či jinak mechanicky poškozené?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Čerpadlo jedině origo z autorizáku a při každém zásahu do Ch. okruhu vyměnit Ch. kapalinu.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
take to vidim na skuseni originálu. Nedavno sem daval nejake snímače pierburg a nefungovali už jak nove reklamácie uznané. Na prvý pohled ťažká čína asi take začinaju prebalovat
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Nepíšeš typ,motor,ani rok,ale koncernový CR mají i 2 el. čerpadla. První čerpá chlazení vzduchu,a druhe radiátor. Není to 1.6?
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Já řešil na O3 1.6tdi. Taky někdo měnil čerpadlo. Ke mně se to dostalo s tím že je vadné, ikdyž vyměněné, nebo že je vadná kabeláž, padalo to do nouze, psalo to závadu čerpadla, ale nakonec stačilo vyměnit baterku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Tam sou min 2,ne? Nebo to je jen k nez topeni,to u vany? Ještě na rozvodech pumpa,když se treba nezapoji ten štekr,tak to piše taky něco vo čerpadle a hazi chybu. Na 2l 140kw.
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Jedná se o Passata 3C kod motoru CBA (2.0 tdi CR). Auto nemá nezávislé topení. Kapalina se při výměně čerpadla také měnila. Před výměnou čerpadla se měnil i zanesený radiátor topení. Jedná se o čerpadlo co je u vany pod olejovým filtrem. Auto nemá nezávislé topení. Chyba je 009756 - čerpadlo se většinou netočí a pokud ano, tak třeba 2 až 3 vteřiny a pak stojí.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: elektrické čerpadlo chladící kapaliny
jo to je teda B7? To se chova,jak kdyby to šlo proti proudu,treba blbe hadice,ze by nekdo driv dal a nebo utrh kabel vod toho cerpadla a spojil opačně? jinak je divny,že by to takhle rychle odešlo. K egru nebo k dochlazovani po chcipnuti,kdyz je velka teplota bych tipnul,že to je.
Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Vypust chladici, zavri, nalij varici vodu s tabletou do mycky, jed projet na provozni teplotu, vypust, cekuj co tece za sracky, pokud potecou furt postup opakuj. Az potece cista voda, nalij jen cistou vodu jed to projet a zas vypust, nalij g13. Vymaz chyby pojezdi, pokud furt bude hlasit chybu cerpadlo, kup originál, nic jinyho tam nefunguje, ciny, padelky atd... uz hodnekrat jsem narazil
Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny
A hlavne koncern už má G12Evo, nie g13. Takže po preplachu ideálne najnovšiu g12evo, kedže g13 sa uz oficialne nedistrubuje vo vw
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Přesně tak G13 bych tam už nelil,přepaluje se,nahradila jí G12 evo.
Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Díky za reakce, pořád jen ale zůstává nezodpovězena otázka: "Jaká je hlavní funkce elektrického přídavného čerpadla?".
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: Passat 3C motor CBA elektrické čerpadlo chladící kapaliny
Koloběh vody a dochlazování motoru po vypnutí