kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od favo »

Chlapci srovnáváte tu hrušky s jabkama, ono totiž mechanik není soustružník. Mechanik by si stím nejspíš neporadil a ani by jej nenapadlo to opravovat, když snažší, levnější a hlavně rychlejší je díl vyměnit, ale vsadím se, že slušný soustružník by to dal i u nás a bez větších problémů, tohle není vyšší dívčí.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od WOB »

Ty voe jak dlouho to vydrží? Ta náprava je šílená, kor na náklaďáku. A ta klikovka? V nejdůležitějším okamžiku, kdy bude potřeba zabrat, křup a rozmrdá to celej motor. To se fakt taková oprava vyplatí, když kvůli klikovce musíš vyhodit celej motor. I když se bojím, že jsou schopni opravit i potkanou hlavu.
Jako ve finále nás tyhle primitivní metody převálcujou, protože borec k tomu nepotřebuje BOZP, daň z příjmu, kontrolní hlášení, EET, záruku a nevím co ještě.
A když ti to praskne apříjdeš mu rozbít hubu a on ti řekne, OK OK, prodal jsem ti svařenou klikovku za pěttisíc, kup si novou nesvařenou za padesát tisíc, tak jen suše polkneš.
:ninja:
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od marian.marcin »

Jak dlouho tak presne tak,ako si myslíš ,sudim podla počtu klukoviek čo mal na dielni,ono sa to láme jak na páse a oni rozoberaju a skladaju .Je ich cez miliardu tak mimo deti musia aj dačo robiť.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od favo »

WOBe máš naprostou pravdu, z každé banální činosti se díky úředníkům a lejstrům z toho dělá raketová věda a vše to jen prodražuje, prodlužuje a komplikuje a pak se nemůžeme divit že výroba končí v Číně kde tohle už dávno pochopili a birokracie se zbavili a jdou rovnou makata a ještě jim stát pomůže.
Je zvláštní sledovat jak se vyspělé civilizace pomalu vyvíjejí, ale následně rychle ničí.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od jericho-3 »

Favo, ono je to lákavé, firmy musí prosperovat, to nejde jako ve státní službě jen přidat ze státního. Bohužel tlak odborů a finanční náročnost západního dělníka mnohé firmy tlačil k tomu, tu práci si zadat jinde, kde je to levnější. Trochu pozapomněly na to, , jaké budou důsledky, Číňané jsou učenliví a často to ojebávají. Bohužel firmy zapomněly, co je to pověst, což je jedna z nejdůležitějších"komodit" Když jako mechán někoho ojebu a on na to přijde, jsem "ztracen" , s jistotou ranného východu slunce se to rozkecá..Ale když něco stojí polovinu , tak i když je to ojeb , tak lidé drží zobák..Poté se ale už nevěří, když si koupíš vrtačku Bosch nebo cokoliv jiného..Řekneš nojo, Čína. Bohudík i čínský dělník chce větší plat, zbohatnutí s sebou nese vyšší nároky, podívej kolik dnes odbory vytáhly platy dělníků třeba ve škodovce..Spočítají si cenu auta, plat v D a jsou zklamáni a chtějí víc. A tak chce každý, pořád je to málo, každy chce svůj byt, nové auto, něco pro děti, atd. atd. A jsme tam, kde jsme, ekonomika je neůprosná, ale vše jednou končí, Čína sem bude cpát její výrobky a ten z té škodovky si to koupí a kruh je uzavřen. On sám bude mít poté možná méně práce, proč si koupit blbou octávku za mega, když můžu mít obdobnou za polovinu.. Jedna cesta je, nenechat se zavléknout do tohoto trendu a nekupovat si každou kravinu, kterou oči vidí a kterou má i Franta...přece nebudu socka.. :)
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 05 úno 2022, 16:41, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od martinsidlo »

Nejhorší na tom je, že ty klikovky si tam objednal na opravu západní podnikatel a ty ji máš v autě a ani o tom nevíš,protože ty jezdíš jen do autorizáku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od ROMEK »

proto nám trasu brzdy a vlnia sa kotuče ešte mohli na konci ukázat krabicu do čeho to balia
https://www.youtube.com/watch?v=UEimIPEyB80
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od WOB »

To mi nevychádzá, on vyrobí negativní formu zvrchu a zespod. Pak to zalijou horkým železem a pak z toho má týpek větranej kotouč? WTF, to jako udělal jak ? (hm)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři

Příspěvek od marian.marcin »

Robil formu na abyčajnom kotučí takým spsobom by vetraný nedal .
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“