kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
nepropadat panice...
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Mozemu mu poslat vydrane vacky z PD mozno by tam vedel elektrodou pridat materialu a pilnikem upravit do pozadovaneho tvaru
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Když máš základní vybavení,jde vše. Za komoušů byly fabriky,v nich stroje a to se vyrábělo. Teď se akorát vyměňuje,něco opravit je práce.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Něco opravit je práce kterou by ti nikdo nezaplatil. Ono by šlo opravit spoustu věcí, ale není vůle, protože nové je prostě levnější
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
No, mne fascinuje nejen to, že nejen primitivně měří, a bez jakékoliv obavy strká ruce do točící se kliky/ je to magor/,ale že to má borec v hlavě srovnané a skvěle vaří a jeho svár je úžasný. Patrně je to triodyna, na kterou dodnes nemají často ani moderní svářečky. A dovoluji si tvrdit, že dnešní zhýčkaný mechán , který má vše pod nosem, má nejnovější přípravky, manuály a internet, tak by tam shořel..A není dobře pohrdavě koukat na nějakého Inda , špinavého ve velkém bordelu , a nejen s čím soustruží, soustruh opřený o zeď, ta mašina má neskutečně na hrbu, a i fyzicky je dotyčný v kondici. Nezapomenu na reportáž cestovatele po Africe, který prohlásil, že nejlepší mechaniky, kteří si umí poradit téměř se vším, se najdou v Africe. Opuštěná dřevená bouda často dokáže zázraky.. Samozřejmě to bylo v dobách, kdy někdo s nějakou kraksnou plnou elektroniky do Afriky nejel, protože tamní vlhkost ji pohřbí , ale hlavně místní mecháni mají v malíčku většinu modelů , takže zahrabe v kopici a vyndá pumpu H2O a napasuje ji do japonce s tím, že je to podstatě Ford./je to příklad/. Z nouze začal Dalibor housti.. A bez urážky tvrdím, že dnešní mechán, to co předváděl ten borec by nezvládl. Jsme už v podstatě jen slečinky , které bez podpory jsou v koncích.. Samozřejmě nemám na mysli elektroniku, bez které se dnešní kraksny ani nepohnou..
P.S. geniům se omlouvám..
P.S. geniům se omlouvám..
nepropadat panice...
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Ta ohejbačka na klikovky je dost drsná.
Oct asv 2000, DieselPower
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Jak primitivně měří ? Úchylkoměr je primitivní ?
Je vidět,že si umí poradit se vším. Tak jako my za komunistů. A každý na tu dobu nadává,protože ti,co v ní žili,jim nic jiného nezbývalo.
Je vidět,že si umí poradit se vším. Tak jako my za komunistů. A každý na tu dobu nadává,protože ti,co v ní žili,jim nic jiného nezbývalo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Triodyna to nebude. Již jsem takových videí pár viděl. Svářečka je ta zelená bedna s odbočkami po jeho pravé ruce. A svár je to pěkný, o tom žádná. S ostatním naprostý souhlas. My si tady hrajeme s NC stroji na kterých leckeré věci nelze, nebo totálně složitě a oni udělají stejné na primitivním stroji s finálovkou šmirglem a pilníkem. Ale otázka je, co to udělá v motoru. Ono to asi pojede, ale jak a jak dlouho.
VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Ono jim klukům ušatým asi nic jiného nezbývá, ale o přesnosti bych asi moc iluze neměl. Tím tuplem když si na lože soustruhu položí nápravu a mydlí do toho kladivem. Jak potom přesný ten soustruh může být. Ale zručnost mají. O tom žádná.A na ty jejich postrky to určitě stačí a funguje. Tam se nenajedou miliony kilometrů za rok.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Moj starecek mal spravenu zvaracku z motoru z trolejbusu. Dokazalo to pekne roztavit aj stavebne icko
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Já měl vlastnoručně vyrobenou z dynama z autobusu, ze starýho RT. V podstatě to byla taková odlehčená triodyna. Ale vařilo to pěkně.
VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
No ono tím kladivem se "upravují"klikyi při vyvažování. samozřejmě na tom videu vstávají vlasy hrůzou a já měl zato, že budou kliku přebrušovat, než jí začal dolaďovat tím šmirglem, a musím říci, že když jsem viděl tu urvanou kliku s tím, že ji budou "opravovat" musel jsem to zapít. Ale postupně jsem tedy čuměl..Jo, kde není, ani smrt nebere..
nepropadat panice...
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Dnes se "neopravuje" spis protoze to je dost casto beznymi prostredky neopravitelne resp. opravitelne v pozadovane kvalite. A ruku na srdce ukazte me napr. auto z rvhp ktere najelo bez generalni opravy vic jak 100000km a to je stejny pripad tohohle inda. A dnes uz je problem i s dodrzenim kvality vymeny dilu(napr. zapalovaci svicky na fsi)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Re: kam se na ně hrabeme, jsme amatéři
Máš pravdu, bohužel je třeba říci, že dnes je kvalita otřesná, nákladná a je až nepochopitelné, že se mnohá auta vůbec prodávají. Např. BMw a jeho Mini countryman, kdysi jsem přišel do styku s motorem BMW-PSa s třecím pohonem pumpy H20 a nechtěl jsem věřit, jaký paskvil může z této továrny vylézt. Všechny motory tohoto auta jsou šroty, samý ojeb, auto rezne atd.atd, Celkově německá auta jsou jen přešlechtěné sráče, protože to je německý způsob, proč jít jednoduchou cestou , když se může vše pořádně zamotat, je to drahé a plné technických nesmyslů. Kam se poděl ten jejich fištron, každý Korejec a Japonec možná i Číňan je strčí do kapsy. Nedovedu si představit, že bych dal mega a nenajel ani 100000km a bylo po motoru ..A zákazník, ten už je tak blbej, že obložen všemi plnými palbami sežere už všechno, kouká se na perfektní přístrojovou desku z alkantary, s přesnými škvírami , svítící hudbou a obrazovkami zaplňujíci půlku přístrojovky , kdy nevidí ani z okna na cestu..a JE SPOKOJEN A OKOUZLEN. Je to ostuda a zlatá auta 60 tých - 90 tých let. Svět neskutečně blbne a co je horší i technici, moderní to fušeráci. Vše je jen jako ... Dnes už auto člověka nepotěší..
nepropadat panice...