Egr CFFB

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Egr CFFB

Příspěvek od JeníkRS »

Ahoj. Tak uz doslo i na me 😃. Jsem rozhodnuty si v praci objednat original, ale jeste me zajima zkusenost z druhoskou? Nejake zkusenosti co opravdu funguje? Nasel jsem treba Magnetti Mareli nebo Wahler? Ale zas to nechci za rok vyndavat. O penize mi tolik nejde, ale usetrit potesi :D
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 718
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Re: Egr CFFB

Příspěvek od passion »

Dával som do cayc wahler. Vyrábal aj do prvovýroby a zabalený v škatuli od VW býva práve on.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Egr CFFB

Příspěvek od Marek001 »

Ano Wahler je OK
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Re: Egr CFFB

Příspěvek od Ferrari1980 »

Ahojte, kamarátka má tento motor a tiež prišlo na rad vymeniť EGR. Ale aktuálne sú dostupné značky ako NRF, VEMO, Engitech, HUCO, Nissens. Tie stoja okolo 150€. Originál 450€. Wahler niekde dostupný je, neikde nie.

Čo hovoríte na ti evyššie spomínané značky? Dík
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Egr CFFB

Příspěvek od Marek001 »

Na ine auta som daval viackrat Huco a v pohode ale v tomto pripade neviem u tychto TDI zatial vzdy len Wahler/origo
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Re: Egr CFFB

Příspěvek od Master »

Taky ta vymena neni zrovna na pul hodiny, tak to si kazdy musi rozmyslet sam :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Egr CFFB

Příspěvek od roman1648 »

Dával jsem několikrát Wahler - ale vždycky je to v krabici BorgWarner takže předpokládám přebal,ale funguje bez problémů
Dneska je sehnatelný i pod 5tis. , origo 11500

https://www.autodilyparts.cz/cs/katalog ... d/11905153
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Re: Egr CFFB

Příspěvek od FandaTDI »

Když si tu výměnu chce někdo natrénovat i "poslepu", myslim, že např.Engitech je dobrá volba (noteeth)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Egr CFFB

Příspěvek od roman1648 »

Nebo Vikä za 1200 to taky musí šlapat do smrti auta... :roll:
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Re: Egr CFFB

Příspěvek od Ferrari1980 »

FandaTDI píše: 15 úno 2022, 20:23 Když si tu výměnu chce někdo natrénovat i "poslepu", myslim, že např.Engitech je dobrá volba (noteeth)
:D

Chlapi, ďakujem za komentáre. Holka totiž necháva meniť už 3.x EGR...prvý krát Pierburg, ten nejakú dobu vydržal, potom zasa Pierburg, nejaký vadný kus, čo vydržal chviľku, reklamáciu neuznali, zasa tam šiel Pierburg. Vždy cca 300€ súčiastka, neviem, koľko platila za robotu.

Podľa mňa príčina problémov bude niekde inde a bez ohľadu na to, ak by som mal čo len 2.krát meniť EGR, tak by som ho dal zaslepiť, prepokladám, že aj na tomto motore to ide
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Egr CFFB

Příspěvek od roman1648 »

Problém bude v ní a to jak auto používá, nic ve zlým, ale švagrová má CAYC najeto 120tis. a třetí EGR, prostě zabetonovanej protože s tím jezdí couráky kolem komína, když do toho sednu a dám tomu italskou léčbu,hulí to chvíli černě i s celým slavným DPF, tyto motory prostě na takový používání nejsou
Kdysi jsme to měli v práci jako služebáky,lítalo se s tím německo,itálie,francie pořád na plnej ceres a o EGR nebo zarostlým sání nikdo nevěděl
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Egr CFFB

Příspěvek od hansdob »

nešetřit nehlídat každé deci spotřeby a bude po tomto problému ale přijdou jiný. My se musíme smířit s tím že je to spotřebák na 5let pak kovošrot.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Re: Egr CFFB

Příspěvek od JeníkRS »

Nakonec jsem dal original. Sehnal jsem ho za 4500 novy, ale asi bych i tak koupil Original. Vymena me nikdy nebavi no ..ale tak aspon ze se nemusi rozebrat pulka auta 😃 povoluji jen dpf a trubky na olej jinak nic
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Re: Egr CFFB

Příspěvek od JeníkRS »

Spis me zajima co se v nem vysere. Rozebral jsem ho. Uvnitr cistej (lehce zaneseny to bylo samozrejme) ovladani taky jezdi hezky. Tak jedine zbyva el cast asi
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Re: Egr CFFB

Příspěvek od Biimbo »

Ferrari1980 píše: 16 úno 2022, 10:50
FandaTDI píše: 15 úno 2022, 20:23 Když si tu výměnu chce někdo natrénovat i "poslepu", myslim, že např.Engitech je dobrá volba (noteeth)
:D

Chlapi, ďakujem za komentáre. Holka totiž necháva meniť už 3.x EGR...prvý krát Pierburg, ten nejakú dobu vydržal, potom zasa Pierburg, nejaký vadný kus, čo vydržal chviľku, reklamáciu neuznali, zasa tam šiel Pierburg. Vždy cca 300€ súčiastka, neviem, koľko platila za robotu.

Podľa mňa príčina problémov bude niekde inde a bez ohľadu na to, ak by som mal čo len 2.krát meniť EGR, tak by som ho dal zaslepiť, prepokladám, že aj na tomto motore to ide
Mě přijde že co jsem dal v posledních letech od Pierbugu, vydrželo stejně jako Noname za pár šušní. Že už většinu jen přebalují a potisknou svým textem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“