Egr CFFB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Egr CFFB
Ahoj. Tak uz doslo i na me . Jsem rozhodnuty si v praci objednat original, ale jeste me zajima zkusenost z druhoskou? Nejake zkusenosti co opravdu funguje? Nasel jsem treba Magnetti Mareli nebo Wahler? Ale zas to nechci za rok vyndavat. O penize mi tolik nejde, ale usetrit potesi
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Re: Egr CFFB
Dával som do cayc wahler. Vyrábal aj do prvovýroby a zabalený v škatuli od VW býva práve on.
Re: Egr CFFB
Ano Wahler je OK
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Re: Egr CFFB
Ahojte, kamarátka má tento motor a tiež prišlo na rad vymeniť EGR. Ale aktuálne sú dostupné značky ako NRF, VEMO, Engitech, HUCO, Nissens. Tie stoja okolo 150€. Originál 450€. Wahler niekde dostupný je, neikde nie.
Čo hovoríte na ti evyššie spomínané značky? Dík
Čo hovoríte na ti evyššie spomínané značky? Dík
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Re: Egr CFFB
Na ine auta som daval viackrat Huco a v pohode ale v tomto pripade neviem u tychto TDI zatial vzdy len Wahler/origo
Re: Egr CFFB
Taky ta vymena neni zrovna na pul hodiny, tak to si kazdy musi rozmyslet sam
Re: Egr CFFB
Dával jsem několikrát Wahler - ale vždycky je to v krabici BorgWarner takže předpokládám přebal,ale funguje bez problémů
Dneska je sehnatelný i pod 5tis. , origo 11500
https://www.autodilyparts.cz/cs/katalog ... d/11905153
Dneska je sehnatelný i pod 5tis. , origo 11500
https://www.autodilyparts.cz/cs/katalog ... d/11905153
Re: Egr CFFB
Když si tu výměnu chce někdo natrénovat i "poslepu", myslim, že např.Engitech je dobrá volba
pašíkombi AFN B597
Re: Egr CFFB
Nebo Vikä za 1200 to taky musí šlapat do smrti auta...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Re: Egr CFFB
Chlapi, ďakujem za komentáre. Holka totiž necháva meniť už 3.x EGR...prvý krát Pierburg, ten nejakú dobu vydržal, potom zasa Pierburg, nejaký vadný kus, čo vydržal chviľku, reklamáciu neuznali, zasa tam šiel Pierburg. Vždy cca 300€ súčiastka, neviem, koľko platila za robotu.
Podľa mňa príčina problémov bude niekde inde a bez ohľadu na to, ak by som mal čo len 2.krát meniť EGR, tak by som ho dal zaslepiť, prepokladám, že aj na tomto motore to ide
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Re: Egr CFFB
Problém bude v ní a to jak auto používá, nic ve zlým, ale švagrová má CAYC najeto 120tis. a třetí EGR, prostě zabetonovanej protože s tím jezdí couráky kolem komína, když do toho sednu a dám tomu italskou léčbu,hulí to chvíli černě i s celým slavným DPF, tyto motory prostě na takový používání nejsou
Kdysi jsme to měli v práci jako služebáky,lítalo se s tím německo,itálie,francie pořád na plnej ceres a o EGR nebo zarostlým sání nikdo nevěděl
Kdysi jsme to měli v práci jako služebáky,lítalo se s tím německo,itálie,francie pořád na plnej ceres a o EGR nebo zarostlým sání nikdo nevěděl
Re: Egr CFFB
nešetřit nehlídat každé deci spotřeby a bude po tomto problému ale přijdou jiný. My se musíme smířit s tím že je to spotřebák na 5let pak kovošrot.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Egr CFFB
Nakonec jsem dal original. Sehnal jsem ho za 4500 novy, ale asi bych i tak koupil Original. Vymena me nikdy nebavi no ..ale tak aspon ze se nemusi rozebrat pulka auta povoluji jen dpf a trubky na olej jinak nic
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Re: Egr CFFB
Spis me zajima co se v nem vysere. Rozebral jsem ho. Uvnitr cistej (lehce zaneseny to bylo samozrejme) ovladani taky jezdi hezky. Tak jedine zbyva el cast asi
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Re: Egr CFFB
Mě přijde že co jsem dal v posledních letech od Pierbugu, vydrželo stejně jako Noname za pár šušní. Že už většinu jen přebalují a potisknou svým textem.Ferrari1980 píše: ↑16 úno 2022, 10:50
Chlapi, ďakujem za komentáre. Holka totiž necháva meniť už 3.x EGR...prvý krát Pierburg, ten nejakú dobu vydržal, potom zasa Pierburg, nejaký vadný kus, čo vydržal chviľku, reklamáciu neuznali, zasa tam šiel Pierburg. Vždy cca 300€ súčiastka, neviem, koľko platila za robotu.
Podľa mňa príčina problémov bude niekde inde a bez ohľadu na to, ak by som mal čo len 2.krát meniť EGR, tak by som ho dal zaslepiť, prepokladám, že aj na tomto motore to ide
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI