Egr CFFB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Egr CFFB
Tak ono je to trošku složitější. S přebalama je to kategorie/kapitola sama pro sebe a "sázka do loterie", kdy máš někdy i relativně slušnou šanci za dobrej peníz mít kvalitu originálu (a vzhledem k trendům někdy až možná i lepší...). Pak jsou ale takový firmy, kde víš, že to nefunguje(a kolikrát "za ty prachy" ani nemůže...) a krom už zmíněný(-ch) jsou i další např. vyrábějící katalyzátory, který i ty zbytečky drahých kovů, který tam náhodou vlítly, vylítnou při prvním startu... Což už je klamání spotřebitele a probíhaj i různý řízení... Ale je to vše v první řadě o poptávce, kdy do toho kupující jde kolikrát i s tím, že to fungovat nebude (nebo podstatně kratší dobu) a stejně to tam dá, protože vidí cenovku a není schopnej si spočítat, že není tak bohatej, aby kupoval levný věci... Nebo se prostě chová jak ti výrobci a "posílá to dál"...
pašíkombi AFN B597
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Re: Egr CFFB
Tak holke tam vraj namontujú Nissens. Tak som zvedavý, čo za to zacvaká. Vraj samotný diel stojí 240€. No ja som ho našiel za 140 €...
Sa potom ľuďom nedivím, že si radšej kúpia dáke nové auto, benzínové...
Sa potom ľuďom nedivím, že si radšej kúpia dáke nové auto, benzínové...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW