Cffb
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cffb
Tak máš telefon , ale používáte úplně stejné řešení jako já.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cffb
Problém je, že jsem absolutně nepochopil o čem píšeš. Jestli máš levné turbo na to auto - jak se probíralo v první části.
Nebo řešení levného DPF, jak se probírá v druhé části. Tento tvůj příspěvek je naprosto nic neříkající. Fórum je tady pro to, aby se lidé o probíraných tématech něco dozvěděli a aby to mělo nějakou informační hodnotu.
Tomuhle prostě nerozumím a nelíbí se mi to, bohužel. Tak buď pišme hodnotné příspěvky, nebo nepišme nic.
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cffb
Mě se nelíbí tolik věcí, a nebrečím. Vycházím z této otázky, začátek tématu /Ahoj. Tak nejak jsem ruzne hledal a nic. Resil nekdo vyssi vykon ale ne jen chip? Napr turbo z cfgb nebo hybrid a trysky? Je mi jasny ze to nebude nikdy zavodak, ale vic jak 130kw by se mi libilo/. A všechny své nápady a cesty, zde nemusím ventilovat. O DPF pochopitelně nejde. Vzhledem k tomu, že mě Jeník nekontaktoval, byl asi osloven. Tím bych to uzavřel. Prádýlko vypereme v létě u večeře. Pokud se tedy zase sejdeme.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Re: Cffb
Tak mě by to teda taky zajímalo, stačí jen částka a výkon...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série