Emise na STK "po novu"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Emise na STK "po novu"
Čo je na tom divné? Rozptyl je to odchýlka troch po sebe robených meraní dymivosti. Nie samotná dymivosť. Nulový rozptyl neznamená nič iné, len to, že ti 3x po sebe namerali tú istú dymivosť. Tá môže byť kľude 200, ale ak ju namerajú presne 3x rovnako, tak budeš mať nulový rozptyl.
Re: Emise na STK "po novu"
Dobrý den.
Prosím Vás, nevíte někdo jak je to s měřením emisi u diesela v automatu, jestli se to točí co to dá, tedy v těch přeběhových otáčkách, nebo je to nějak otáčkově omezený kvůli automatu, aby se nepoškodil
Děkuji za odpověď.
Prosím Vás, nevíte někdo jak je to s měřením emisi u diesela v automatu, jestli se to točí co to dá, tedy v těch přeběhových otáčkách, nebo je to nějak otáčkově omezený kvůli automatu, aby se nepoškodil
Děkuji za odpověď.
Re: Emise na STK "po novu"
Mám Škodu O2 2.0TDI PD s DSG 6 st., na EK režim N (alebo P, už sa nepamätám) plyn na podlahe, max otáčky 5030.
Golf 6 1.6TDI CR s DSG 7st., na EK režim N (alebo P), plyn na podlahe, max otáčky 2570.
Golf 6 1.6TDI CR s DSG 7st., na EK režim N (alebo P), plyn na podlahe, max otáčky 2570.
Re: Emise na STK "po novu"
Niektore auta maju omezovač na volnobeh. Technik na STK spomínal že najlepšie auto je s omezovačem a 4x4 pohon
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Emise na STK "po novu"
U některých vozidel je potřeba vypnout ESP, či dlouho podržet jeho tlačítko aby šel motor vytočit do vyšších otáček.
Re: Emise na STK "po novu"
Jestli si to dobre pamatuji tak auta co maji ochranu spojky netoci do plnych jen do toho omezovace
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Re: Emise na STK "po novu"
Představ si že vím co je to nulový rozptyl, ale nikdo nepochopil, že se dvakrát trefit do stejných hodnot je nemožné, a to dokonce třikrát? To je blbost a ukazuje to jaký nesmysly se měří.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Emise na STK "po novu"
Nie je to blbosť. stáva sa to a nie zriedka aj pri plne funkčnom meraní. A vedel si trt čo to znamená. Len je ťažké si to priznať.
Re: Emise na STK "po novu"
No mne zarazilo, když známého kluka vyhodily s STK s T4 s pětiválem, pro důvod nejvyšší otáčky nedosaženy..Otáčkoměr mu ukazuje udajně 4600 otáček a na mašině má málo..Na čerpadlo údajně vůbec nesahal auto samo za ty leta má hoodně na hrbu. Protože mě u čtyřvála to nevytočí ani 4000 podle otáčkoměru, vše o.k. a málem jsem dostal ekologickou květinku.Samozřejmě budíkům v tomto autě dávno nevěřím, tachometr mi nejde od té doby co to mám a bludná hlášení sem tam mám pořád. Vzpomínám se slzou v oku na auta s mech. tachometrem a jasnými sděleními jak se motor cítí..Ale dnešní lidé mají rádi poutě.. .
nepropadat panice...
Re: Emise na STK "po novu"
Kluci bol som na STK a technik mi spomínal že naftove motore sa už nebudu merať opacimetrem ale merať častice ktore idu z výfuku. Auta nebudu prechadzať rad za radem viete o tom niečo?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Emise na STK "po novu"
já myslím že to tak horký nebude
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Re: Emise na STK "po novu"
Taky si myslím...