Emise na STK "po novu"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Emise na STK "po novu"
Do prdele co to má být...? 4 auta z 5ti nám tento týden vyletěly na emise a to to nebyly žádný vyjetý hujdy
Nevím jak to máme řešit ? Přece nebudu na 6ti letým autě který funguje bez nejmenšího problému měnit kat,dpf,egr,vstřiky jen tak ???
Nevím jak to máme řešit ? Přece nebudu na 6ti letým autě který funguje bez nejmenšího problému měnit kat,dpf,egr,vstřiky jen tak ???
Re: Emise na STK "po novu"
A jak to budeš řešit na těch čtyřech autech? Všechno byly nafty? Jdou po všech autech, nebo jenom od nějakého roku?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Emise na STK "po novu"
Hele já ještě nevím jako....jedno je třeba P308 1.6Hdi, 128tis.km od nova, neprošlo na kouřivost, jezdí s tím dědula, průměrná rychlost na palubáku 32km/h....tak co s tím no, přípravek na redukci kouřivosti od BlueChemu,dostane italskou léčbu tzn. dálnice Brno a zpět,trojka čtverka plnej kotel a uvidí se,nevím co víc s tím dělat...
Re: Emise na STK "po novu"
To je právě ten problém. Nebo budou lidi jezdit bez TK. Jelikož ne u všech zabere protáhnout komín. A nikdo to potom nezaplatí.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Emise na STK "po novu"
Co to bylo za auta ?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Re: Emise na STK "po novu"
šestiletý diesel musí mít výfuk vevnitř čistý jako sklo, potom přece není problém. Pokud DPF aspoň trochu funguje tak naměřená kouřivost je vždy 0,00. Já byl se starým dědkem z roku 2001 na emisích, najeto 505 tis a bylo to teda chlupové ale prošel.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Re: Emise na STK "po novu"
Tak auta šup na ekolikvidaci a koupit nové na baterky..
Re: Emise na STK "po novu"
Čudujeme sa keď na tom jazdí dedo, vymeniť olej, filtre a dať tomu taliansku liečbu, ak neprejde tak niečo proste nie je v poriadku
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: Emise na STK "po novu"
Nebo léčbu že Strážnice alá Miloš. Zastínit váhu vzduchu...
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Emise na STK "po novu"
Romane, jak to dopadlo s těmi auty?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Re: Emise na STK "po novu"
Hele nic moc, tu 308mu nám neudělali ani po italské léčbě a přípravku antismoke, u ostatních to zabralo a o prsa to nějak prošlo, včera passat B7 v pohodě, nějaký benziňáky co dělal kolega přes týden taky cajk
To jsou totiž všechno káry co s tým jezdí dědouši, roztáhne to na 2500ot a myslí si jak tomu nedává zabrat....sednu do toho,do táhlého kopce trojka plnej až se motoru zdá o čertech,několikrát po sobě až v zrcátku nic nevidím při dupnutí na plyn a jede se na emise
To jsou totiž všechno káry co s tým jezdí dědouši, roztáhne to na 2500ot a myslí si jak tomu nedává zabrat....sednu do toho,do táhlého kopce trojka plnej až se motoru zdá o čertech,několikrát po sobě až v zrcátku nic nevidím při dupnutí na plyn a jede se na emise
Re: Emise na STK "po novu"
Toto bude boj u tých aut co sa použivaju na popojíždaní a nikdo to porádne neprotáhne. V rodine mám jedneho už duchodcu co má Alfu Romeo benzín a pred dvoma rokmi neprošiel emisie tak sme to honili kde co nakonec to s odratýma ušama prešlo. Vysvetloval sem mu jak s tým má jezdit a občas to poriadne ponáháňat davalo sa tam aj na prečistenie palivoveho systemu . teraz s tým byl na STK a podla technika " je motor ve výbornej kondícii" ... no musia to pochopit
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Emise na STK "po novu"
No jak jsem psal na začátku, když má na palubáku průměrnou rychlost 32km/h dokážu si představit jak to asi honí...
jezdím pomalu,taky to nehuntuju...
Nedokážou pochopit že tím to prostě kurví, dělali jsme duchnám spoustu fábií HTp který měly hovno najetý a podpálený ventily protože motor se nikdy nezatočil víc jak 2tis.ot.
jezdím pomalu,taky to nehuntuju...
Nedokážou pochopit že tím to prostě kurví, dělali jsme duchnám spoustu fábií HTp který měly hovno najetý a podpálený ventily protože motor se nikdy nezatočil víc jak 2tis.ot.
Re: Emise na STK "po novu"
Musis jezdit tam kde maji kouzelne krabicky na tyhle novy blbosti
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia