Emise na STK "po novu"

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od HonzaXM »

Taky mi teď vyhodili dvě auta. Lidem prostě ne a ne vysvětlit, že to musí aspoň před tou STK prohnat na Itala. Ještě po mně koukají, že si z nich dělám blázny a že to přece nikdy nezakouřilo. Ještě aby, když to nevytočí celé dva roky. A teď navíc začali i ostatní jezdit úsporněji, protože cena nafty je vysoko. Asi jim přestanu nabízet službu, protože si nedají říct a já nemám na věčné papouškování čas a nervy. Kouzelné krabičky jsou prý teď nepoužitelné, protože se měří i teplota výfukových plynů. Tak snad něco vymyslí. Samozřejmě čmoudy vyhodit, ale auto na hranici tolerance nebo že má benzinová Honda o 30 otáček vyšší volnoběh, který nešel srazit ani ucpaným sáním...
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od JeníkRS »

HonzaXM píše: 15 bře 2022, 07:36 Taky mi teď vyhodili dvě auta. Lidem prostě ne a ne vysvětlit, že to musí aspoň před tou STK prohnat na Itala. Ještě po mně koukají, že si z nich dělám blázny a že to přece nikdy nezakouřilo. Ještě aby, když to nevytočí celé dva roky. A teď navíc začali i ostatní jezdit úsporněji, protože cena nafty je vysoko. Asi jim přestanu nabízet službu, protože si nedají říct a já nemám na věčné papouškování čas a nervy. Kouzelné krabičky jsou prý teď nepoužitelné, protože se měří i teplota výfukových plynů. Tak snad něco vymyslí. Samozřejmě čmoudy vyhodit, ale auto na hranici tolerance nebo že má benzinová Honda o 30 otáček vyšší volnoběh, který nešel srazit ani ucpaným sáním...
Kouzelna krabicka samozrejme jde pouzit i ted (kdyz ti sviti chyba )a mereni teploty se uz da taky samozrejme oblbnout 😉
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od roman1648 »

Ono to zase nějak půjde, ale ne hned...
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od JeníkRS »

Presne, kdyby si neporadili, muzou to zavrit 😃
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od NOVON »

Dělal jsem novou STK+EM na AGR-ku před prodejem a prošlo legálně i s chipem.
Tolerance kouřivosti 0,25, naměřeno 0,04.Ale týral to tam pěkně:-(
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od Tomas.cz »

0,25 je maximální rozhas jdoucích měření po sobě, AGR má korigovaný součinitel absorpce myslím 0,7 nebo 0,8.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od hansdob »

AGR je na tom “nejhůř” ze starých rotace v ovcích
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od Jarda S. »

naopak na emise je na tom nejlíp (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od roman1648 »

Hele teď jsem tam měl OI 74kw zhnilá všude možně,výfuk jak bota,při aceleraci černo, říkám mu že s tím tam ani nemusím jezdit že je to zbytečný ale nechtěl mě pochopit, tak jsem udělal trochu kosmetiku,kyt,sprej aby to trochu aspoň vypadalo,aby to svítilo brzdilo a uvidí no, já jsem mu řekl že tam s takovou shnilou sviní prostě nepojedu a nebudu tam ze sebe dělat vola že jsem o tom nevěděl...
Nejhorší je to že on mu to zase někdo udělá a člověk je za blbce že vlastně nebyl žádný problém :x
Josefbmw
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 24 lis 2018, 12:03
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od Josefbmw »

Dobrý den.
Prosím Vás, rád bych se Vás chtěl zeptat, jak je to s měřením emisi u 30let starých vozidel. Co jsem koukal, tak emisní normy Euro 1 vznikaly v roce 1993 a když mám vůz 1992 tak podle čeho to berou, nebo se to neměří stejně jak když tam přijede někdo s trabantem?
Děkuji za odpověď
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od ROMEK »

Zadavaju sa hodnoty stanovene výrobcem automobilu/motoru. U nejakeho stareho mercedesu co som meral boli uhlovodíky povolene výrobcem až 1200 :)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od Marek001 »

No veď to je práve tá sranda, kadejaké staré hajtry prejdú EK bez problémov (alebo sa to dá v pohode "spraviť")a 2010+ Euro 5/6 je paradoxne problém :)
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od volvo pan »

jo to řikal znamej na emisich,stary vrany by neměly mit problem.Když to teda normalně běži a nežere extremě olej. Resp. auta bez povinnyho obd tj do cca rv 2000,diesly bez elektoniky atd..Takže třeba avije furgon,co byla do 3,5t,projde snaž než třeba 5ti lety něco,ted nevim,co zrovna vyhazujou. Ale mlady auta prej jo a to dost..snad se to časem uklidní.
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od WOB »

Emise po staru, silné čtení, sice jsem s uvedeným programem nepracoval, ale setkal jsem se s jiným, nadnárodní firma, a u něj jsem se mohl přihlašovat pod kohokoliv svým vlastním jmeném a heslem za toho kdo byl v systému zaregistrovanej a system se tvařil jako že je to on místo mě a mohl jsem také dělat a měnit cokoliv a bylo by to na toho člověka a né na mě.

Takže opravdu věřím že tyhle děravé databáze jsou implementovány schválně, aby VIP vozidla prošla vždy...

https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/dom ... isi-195440
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Emise na STK "po novu"

Příspěvek od roman1648 »

Mě jde principielně o to, že auta který na plnej ceres trochu zakouří a pak už nic ti vyhodí jak kdyby větší krámy po silnicích nejezdily a pak potkáš nějakou autojeřáb Tatru UDS nebo Avii která se do kopce plazí 30km/h za doprovodu černé dýmovnice s hrdě vylepenou novou nálepkou z STK (noteeth), jasně chápu že předpis výrobce na tyto vykopávky pochází z 60tých let a nedá se porovnávat s autem vyrobeným já nevím 2005,ale jsou to prostě nesmysly :roll:
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“