Emise na STK "po novu"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Emise na STK "po novu"
Jsou a proto mám 20 let starý vraky a mám klid.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Emise na STK "po novu"
Moje řeč a v podstatě je to ochrana před buzerací. Můj kámoš má MB CDI C z roku 1999 , které nebylo v zimě na silnici..Na STK se mu vždy klaní. Mám půjčené jeho pracovní auto Corsu a tak mi volal, hele smráká se , bude pršet a tak potřebuju Corsu..Přece nebudu kurvit medvěda..Moje "pila" mi po rozebrání po potkání ukázala problém , který byl na STK kvůli čmoudu, byl prasklý jeden litinový svod na paroží kousek od hlavy, takže "díkyů za to...
nepropadat panice...
Re: Emise na STK "po novu"
Felicia 1.3MPi rok 2000, ta by mohla projit emisema slušně
Re: Emise na STK "po novu"
Tím bych si nebyl tak jistý. Mi minulý týden neprošla čtyřkolka. 4 roky stará, najeto 600km.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Emise na STK "po novu"
Tak hoši, nevím co řešíte, dneska bez přípravy technická na Toyotě a prošla bez závad.
jen jsem to před STK protáhl na dálnici, dal pětku a zmáčkl plyn na podlahu a držel ho až do 180.
Jinak VIF funguje.
v roce 2018 hodnota kouřivosti: 0,44
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,12
v roce 2020 hodnota kouřivosti: 0,40
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,00
v roce 2022 hodnota kouřivosti: 0,18
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,06
VW patří do šrotu
jen jsem to před STK protáhl na dálnici, dal pětku a zmáčkl plyn na podlahu a držel ho až do 180.
Jinak VIF funguje.
v roce 2018 hodnota kouřivosti: 0,44
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,12
v roce 2020 hodnota kouřivosti: 0,40
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,00
v roce 2022 hodnota kouřivosti: 0,18
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,06
VW patří do šrotu
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Emise na STK "po novu"
nemáš prasklé DPF? ja som mal na Honde dymyvosť 0,0
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Emise na STK "po novu"
Emise před týdnem. Bez problémů. Euro 3, rok výroby 2000. Nafta.
VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
Re: Emise na STK "po novu"
to nemá DPF filtr, nevím proč tam naměřili 0,0 nic mi k tomu neřekli ale nějakou černou hadičku strkal do výfuku
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Emise na STK "po novu"
Nulu ti nenamerali ani raz.
Re: Emise na STK "po novu"
To som písal WOB-ovi, nie tebe.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Emise na STK "po novu"
ono bohužel i to měření je o lidech
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Re: Emise na STK "po novu"
ja som myslel ten rozptyl, že naměřili nulovej.
Jinak co tu dával romek, je když čidlo někde v jiné místnosti ne?
Jinak co tu dával romek, je když čidlo někde v jiné místnosti ne?
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Emise na STK "po novu"
Tady je taky problém, že reklama o koupi vozu ujišťuje budoucí majitele, jak to po městě málo žere, a nikdo jim neřekne, že motor ať je jakýkoli se musí často protáhnout. Většina jezdí na spotřebu a teď kdy stojí litr padíka, tak teprve uberou plyn. Chce to mladého vnoučka, který má v sobě ještě oheň a dá tomu dědovo fáru za uši. Bohužel kolikrát vidím mlaďase který leze jako šnek. Já ještě nedávno neměl u 3 aut STK , jenom na motorce , ale ne kvůli kouřívosti, protože např. T 4 projde vždy, bohužel vinou neuspěchu jsou tehdejší výplody elektroniky ,z kterých mnozí uchcávali a dnes je to hrob. Ty moderní piksly na to budou dojíždět také, chce to jen čas. Dokonce se mi stalo že mi přímo na STK odešel současně spínač brzd a přepínač tlumené dálkové, což není elektronika ale základní výbava. Naštěstí jsou ještě STK, kde můžeš být uvnitř a sledovat celou akci a jsou starší technici kteří mají rozum.
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Emise na STK "po novu"
i u starý rotačky jsem měl nulový rozptyl a ano měřilo se- sonda byla ve výfuku
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG