Zdravím,
již dlouhodobe řeším vysokou spotřebu auta a vše se zdá ok, všechny vstřiky po repasu, logování OK auto bez závad na diagnostice. Mám podezření na KO DPF, měl jsem problém s 3x rozsvícenou kontrolkou DPF behem měsíce, ale pokažde regenerace proběhla za jízdy + se udelala 2x servisní regenerace ale v té době jsem měl už zvýšenou spotřebu. Vypozoroval jsem že při regeneraci jsem měl za jízdy i menší spotřebu než normálně což ma být naopak,nechápu ihned co kontrolka zhasla po regeneraci spotřeba aktualní šla nahoru. na výfuku mám černé saze ale ne extremně za jízdy mám teplotní čidlo před DPF kolem 450c a tak mě napadá jedine vadné DPF nebo přicpané ale na diagnostice po vypalení ukazuje 0g sazí. a dif.tlak při studenem startu do 6 mbar Má otázka je dá se vyzkoušet nejakým způsobem DPF bez demontování, jen na krátkou jízdu abych se podíval na aktualni spotřebu, poznám to hned při rozjezdu mám 49.9/l-47-40 a postupne to padá dolu a drží se to kolem 10-11litru, nikdy jsem takovou aktualní spotřebu neměl při rozjedu max 30l a ihned to šlo dolu. Nějak oblbnout dpf ? odpojit např teplotní čidlo? Zde je video za jízdy tepot čidel https://youtu.be/_jW0C4RKHQw
Jak otestovat DPF bez demontovaní? // Vysoká spotřeba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Jak otestovat DPF bez demontovaní? // Vysoká spotřeba
Pokud se začíná ucpávat dpf tak auto ztrácí výkon a otáčky.
Re: Jak otestovat DPF bez demontovaní? // Vysoká spotřeba
Dolezita je teplota pri regeneracii , skus pozerat teplotu cidiel pri regeneracii . Pri regeneracii musi byt teplota cidiel okolo 580 Celzia .Ak je nizsia , okolo 400 Celzia tak mas opotrebovany Oxidacny katalyzator ...
Ta cierna koncovka vo vyfuku znamena , netesnost Dpf filtra , mas asi prasknutu keramiku ....
Ta cierna koncovka vo vyfuku znamena , netesnost Dpf filtra , mas asi prasknutu keramiku ....